2020-03-22, 16:33
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrueBeauty
Jepp!
http://www.bilddump.se/bilder/20200322153630-158.174.161.224.jpg
http://www.bilddump.se/bilder/20200322153613-158.174.161.224.jpg

Tack!
Dock ser det inte ut som att dom ligger med varandra på bilderna.
2020-03-22, 16:33
Medlem
Citat:
Mindre stimmigt?
Hur kan de lova något sånt?
De har utlovat mer ensamhet framöver. Att det kommer finnas möjligheter till tystnad
2020-03-22, 16:34
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Men duuuuu, nu måste du sluta "bodyshamea" blåsfiske, baaaaara för att hon är en kvinnaaaa.
Alla dumma män i hela världen som Bodyshamear feta kvinnor är jätte bummaaa.

Alltså vad är det för fel på en del människor som inte har förmågan att ta in orsak och information, här är 100 tals inlägg som förklarar varför Amilia aka blåvalen, blåsfisken, fettet osv får öknamn, och det beror enbart på att hon har en totalt fucked up personlighet.
Men näe, det bara vägrar att sjunka in hos en del människor.
Jaaaa jag ska försöka men vad kan man göra när man är född ond? Ska försöka nu: Amilia ser ut som en kenyan i kroppen och skulle med lätthet vinna Sthlm Marathon om hon ställde upp, vidare än hon jättefräsch i och med att hon duschar varannan vecka och därför inte sliter på håret. Hennes rumpa är formad till perfektion och hennes personlighet är prototypen av vad Jesus förespråkar, hon sätter framför allt andra före sig själv. En omtänksam ung dam. Rymdkram!

Om det känns bättre för henne så kan jag ju upplysa om att jag kallar min farsa för tjockis varje gång jag ser honom, för det är precis vad han är Han blir inte kränkt för det
2020-03-22, 16:34
Medlem
Fy fan vad de snackar i rosa rummet! Jassa, Victoria o Amalia är helt plötsligt bästa vänner..Jassa skulle bara veta vad Amilia och Martin har gjort bakom hennes rygg
2020-03-22, 16:35
Medlem
riskns avatar
När DC visar Jasmine, Amilia och Victoria prata så kommer alla incels fram i tråden.
Medlem
TrueBeautys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Tack!
Dock ser det inte ut som att dom ligger med varandra på bilderna.

Nä, detta är efter "akten". Tänkte inte på att spara bilder från själva "akten". Men man ser på bilderna att kalsongerna är nere, vilket tyder på att något har hänt. Och jag som såg detta live kan bekräfta att något skedde, i sked-läge, mot Julia. Frågan är bara om Julia var med på det...
Medlem
Men hur fan kan Jasmine och Victoria vara så jävla sura på rainbow när de snackade om att få ut Jasmine, när de två SEN DESS inte gjort annat än att prata skit om Julia och Glasman?!?!?

Så inihelvete falska människor
2020-03-22, 16:36
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Då kritiserar man beteendet, inte bodyshamear

Om du försöker rädda världen så gör det i ett annat forum. Inte Flashback. För det är som att pissa i röda havet.
När en person är elak mot andra, dryg och äcklig. Då är det praktiskt taget fritt fram att tycka till om precis allt om den personen. För rent psykologiskt har man avpersonifierat individen, när man äcklar sig över en person då känner man sig ganska långt ifrån den människan.

Jag kan hålla med dig, men förstår varför folk gör det.
Tyvärr så kan inte DU ändra på folk.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Fy fan vad de snackar i rosa rummet! Jassa, Victoria o Amalia är helt plötsligt bästa vänner..Jassa skulle bara veta vad Amilia och Martin har gjort bakom hennes rygg
En fråga som skulle passa bra som " tittarbrev " om BLÅVALEN eller Martin sitter löst i framtiden
Medlem
Citat:
Nä, detta är efter "akten". Tänkte inte på att spara bilder från själva "akten". Men man ser på bilderna att kalsongerna är nere, vilket tyder på att något har hänt. Och jag som såg detta live kan bekräfta att något skedde, i sked-läge, mot Julia. Frågan är bara om Julia var med på det...

Vad är det som gör att alla lågintelligenta varelser är så rädda för Glasman?
2020-03-22, 16:37
Medlem
lillaflippens avatar
Har aldrig tidigare i mitt liv hört någon ha så deprimerande röst som Amilia har. Orkar inte lyssna, måste byta kamera direkt. Har inte kollat något idag efter att Sami och Glasman sa igår att de vill lämna, tänkte att utan dom är det inte värt att kolla.
Men nu ville jag ge det en chans och det första jag får höra är Amilias röst som skitsnackar med Kassa och Vickan. Det går inte att kolla på. Jag själv blir deprimerad när jag lyssnar på henne och inser att det är så det kommer bli om Sami och Glasman lämnar.

Och vad är det med Amilia? Hon har strulat foten? Men måste man ligga i sängen hela tiden då och se ut som jorden gått under? Utmana dom andra i kryckmaraton eller nåt. Gör bara nåt, orkar inte se det där mer
2020-03-22, 16:37
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Ut med Mergin och ett tredje sovrum för Glasis och Sami!
Drömscenario:
Mergim är autonominerad. (Det mest naturliga. Börja inte spamma om att han kan räddas av makten etc)
Han sitter mot antingen Jullan och Glasman och drar hem till mamma och pappa och lagret.
Men, men. BB har kanske en annan lösning.
Kanske ingen åker pga någon märklig förklaring.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in