Hur har BB egentligen tänkt med raggartema och fest när det inte ens finns dricka, tro fan de blir avslaget och deppig stämning. Produktionen tror sig locka tittare bara för att kamerorna är på, vilket jävla skämt.
Inte konstigt att folk överväger att lämna när det inte händer nått, misstänker att dem flesta tittarna börjar också tröttna. Alla i huset e bakis och är inte direkt sugna på alkohol när dem vet att det bli max 2 glas/flaskor var. Skicka in alkohol och sluta snåla! Höj musiken, ordna dans tävling där vinnaren får en pizza eller liknande! Så jävla besviken på skiten då det finns potential att göra det bra..
Slita sig från Glasman? Han är fan en vuxen man. Han gör sina egna val. Att han är svag säger bara mycket om han själv och i mina ögon är han inte så "skön och underhållande" som alla här säger.
Han äger väl en klubb? Han jobbar inom reklambranschen. Han tjänar bra med pengar också.
Jag har aldrig tyckt att Sami är "skön och underhållande" men jag kan se att han mår bättre när han inte hänger med Glasman.
Slita sig från Glasman? Han är fan en vuxen man. Han gör sina egna val. Att han är svag säger bara mycket om han själv och i mina ögon är han inte så "skön och underhållande" som alla här säger.
Han äger väl en klubb? Han jobbar inom reklambranschen. Han tjänar bra med pengar också.
Jag spekulerar i att Frida berättat för Julia om att Sami är poppis där inne! Och det är anledningarna till hon sa att han kan vinna hela skiten samt att hon är ”kär” i honom?
Vad tror ni?
Jag spekulerar i att Frida berättat för Julia om att Sami är poppis där inne! Och det är anledningarna till hon sa att han kan vinna hela skiten samt att hon är ”kär” i honom?
Vad tror ni?