2020-03-22, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Ja och efter hon satte på sig ögonbindel kände hon efter en gång till för att vara säker på bilden var kvar....

Lennie verkar sjukt sugen på Victoria Han är överallt där hon är.

Mmm märker det
Vore riktigt nice om det blev ett litet drama där i brist på annat
Medlem
CamillaGorillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Det är ren manipulation. Han får Sami att tänka att det är hans egen idé.

Att Glasman är en idiot är ju en sak, men att Sami inte kan stå pall för hans manipulation säger ju mer om honom än om Glasman. Jag blir så jävla besviken. Hur kan han låta sig manipuleras. Jag har ju inte sett live, och avsnitten kommer bara ge en liten del, så kan vara därför jag inte alls kan begripa hur det gick till.

Och vi berövas på att se Sami leva ut utan Glaset. Han är en egen person som var rolig och störtskön utan Glaset och skulle förbli roligare utan.

Känns som mina uttalanden är ekon av vad många andra redan skrivit säkert men jag reagerar ju först NU, är i första, chock-stadiet.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Jag kunde inte bry mig mindre. Så länge chansen att Glennie vinner ökar så är jag nöjd.

Den äldre arabiske herren som gnider sitt kömsorgan ständigt på en osäker ung kille som ännu inte hittat sig själv kommer säkert manipulera sig till en vinst. Han går hem fjortonåringar och förorten med blatteflickor som tittare. Är helt säker att han tar det. Man kan se att han är populär på Instagram och Facebook gruppen bland muslimer. Man ser ju tydligt på nammen och deras Facebook och Instagram konton vilka hans fans är.
2020-03-22, 14:49
Medlem
Zingo2s avatar
Censur nu i poolrummet!
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Men det är ju så det är med BB. Man kan inte gilla alla människor. You just gotta suck it up!
Du är nu på min ignorelista.
Medlem
Lunatics avatar
Sami kung
Medlem
Vafan big brother horungar, sluta censurera alltihopa vafan är grejen
2020-03-22, 14:50
Medlem
Kan vi inte bara bomba Glasmans Instagram om hur detta ser ut från vårt perspektiv?
Han behöver få veta att vi vet. Men man kanske ska avvakta tills Sami drar. Hoppas fan inte han drar!!
2020-03-22, 14:51
Medlem
Glasman visar peace-tecken nedåt och säger ”nej alltså inte siffran, bokstaven” sami svarar ”E?”
Det blir censur.

VAD tror ni de diskuterar !? Belopp för att stanna??😳
2020-03-22, 14:51
Medlem
Om nu Sami lämnar som det verkar så kommer Lennie ta hem det 100%.

Slutar titta om/när Sami lämnar.
2020-03-22, 14:52
Bannlyst
Hur länge har DC visat Lennie o Vickan vika tvätt i slussen nu?
Har dom inget planerat för deltagarna på söndagar?
2020-03-22, 14:52
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Den äldre arabiske herren som gnider sitt kömsorgan ständigt på en osäker ung kille som ännu inte hittat sig själv kommer säkert manipulera sig till en vinst. Han går hem fjortonåringar och förorten med blatteflickor som tittare. Är helt säker att han tar det. Man kan se att han är populär på Instagram och Facebook gruppen bland muslimer. Man ser ju tydligt på nammen och deras Facebook och Instagram konton vilka hans fans är.

Herren med det arabiska namnet Lennie Hansson får göra precis vad han vill när det ger mig 12 gånger pengarna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in