2020-03-22, 14:41
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Vad tänker Sami nu när han sitter och packar, medans Glasman velar och kanske stannar, dom bestämde ju sig båda för att lämna igår?
Bara Sami kan lämna med huvudet högt, Glasman kommer få Coronaviruset 😷😷😷😷👍

Tycker inte alls att Sami kan lämna med huvudet högt! Lämnar man BB utan att vara utröstad eller pga sjukdom är man inget annat än en jävla loser!
2020-03-22, 14:41
Medlem
Alltså ni som skyller på produktionen och allt möjligt. Vad fan det är trots allt Samis och Glasmans beslut att lämna, det är inte direkt som om alla andra 15 personer älskar att vara där i 100 dagar? Det är helt klart att det blir monotont och tråkigt att vara inlåst i ett hus med andra som man kanske inte gillar och utmaningarna, att saker är tråkig. Men det är just det som är det sociala experimentet, att vara kvar under 100 dagar. Det är inte lätt! Vissa pallar det inte. Speciellt inte svaga individer som Sami och Glasman. Så det är deras fel.
2020-03-22, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Sjukaste var att Glas höll ner hennes huvud flera gånger! Jävla kontrollfreak!
Igen, jag förstår bara inte varför hon var så intim med Glas och Sami. Jag önska bara att jag visste. Hon är ju out of their league ändå utseendemässigt (även om hon inte är så snygg heller).
2020-03-22, 14:42
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CamillaGorilla
Jag älskar Sami av hela mitt hjärta men vill han gå iväg från miljonen så gör det då. Så jävla idiotiskt. Blir skitbesviken och tycker det är svinlöjligt. Glasman ska inte kunna få en annan vuxen man att göra detta? Var det inte Glas som skulle gå ut först och Sami skulle lämna om han lämnar.. Men nu är det Sami som tänker gå, och Glas går om han går?! Förlåt för att jag inte hänger med och är lite trög men vad fan hände.

Lennie kommer fan gå iväg med miljonen. Min favorit nu. Trodde aldrig jag skulle säga det.

Glasman kan inte gå förrän Sami. Han kunde ha dratt idag. Men Glasman försöker övertala honom att åtminstone vänta tills måndagen då de kan dra tillsammans.
2020-03-22, 14:43
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Jag älskar Sami av hela mitt hjärta men vill han gå iväg från miljonen så gör det då. Så jävla idiotiskt. Blir skitbesviken och tycker det är svinlöjligt. Glasman ska inte kunna få en annan vuxen man att göra detta? Var det inte Glas som skulle gå ut först och Sami skulle lämna om han lämnar.. Men nu är det Sami som tänker gå, och Glas går om han går?! Förlåt för att jag inte hänger med och är lite trög men vad fan hände.

Lennie kommer fan gå iväg med miljonen. Min favorit nu. Trodde aldrig jag skulle säga det.

Det kallas Glasman-logik! Håller med Lennie kan ta hem det här. Han kanske inte är den roligaste men han visar prov på ryggrad, jublar över alla uppdrag och ger sig in i dem med hull och hår. Sen Anty gick har han bara kommit ut mer och mer och brutit isoleringen med Amilia och Mergim. T o m Mergim har lättat upp lite när Lennie fått ut honom ur S2.
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Fast TV4 håller inte med. De har ett tapp på 100k på kvällen redan. Drar Sami, drar Glasman. Kvar blir då fjortonåringar och förorten med blatteflickor som tittare. Ytterligare tapp i tittare lika med lägre reklamintäkter.

Jag kunde inte bry mig mindre. Så länge chansen att Glennie vinner ökar så är jag nöjd.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Det är ren manipulation. Han får Sami att tänka att det är hans egen idé.
2020-03-22, 14:44
Medlem
CamillaGorillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Kermiths ande är över oss

Reflekterade inte ens över vem som skrivit till mig lustigt nog, kollade inte ens vem, då alla här inne är folk jag knappt pratat med alls. Är inte direkt mest aktiv i tråden, folk känner inte igen mitt nick. Men nog har jag i mina timmar av passivt läsande här noterat Kermiths äventyr. Och nu är jag en del i dessa äventyr. Ändå en ära!
2020-03-22, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Sover hon med en bild på Lennie i famnen???

Äre sant?
Hahahahahahaha /Frida
Ja och efter hon satte på sig ögonbindel kände hon efter en gång till för att vara säker på bilden var kvar....

Lennie verkar sjukt sugen på Victoria Han är överallt där hon är.
2020-03-22, 14:45
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Alltså ni som skyller på produktionen och allt möjligt. Vad fan det är trots allt Samis och Glasmans beslut att lämna, det är inte direkt som om alla andra 15 personer älskar att vara där i 100 dagar? Det är helt klart att det blir monotont och tråkigt att vara inlåst i ett hus med andra som man kanske inte gillar och utmaningarna, att saker är tråkig. Men det är just det som är det sociala experimentet, att vara kvar under 100 dagar. Det är inte lätt! Vissa pallar det inte. Speciellt inte svaga individer som Sami och Glasman. Så det är deras fel.
Svaga?😀
Har full förståelse för att man inte vill umgås med personer som Amilia, Jassa, Mergim m.fl.
De beter sig som småbarn.
2020-03-22, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Svaga?😀
Har full förståelse för att man inte vill umgås med personer som Amilia, Jassa, Mergim m.fl.
De beter sig som småbarn.
Men det är ju så det är med BB. Man kan inte gilla alla människor. You just gotta suck it up!
2020-03-22, 14:48
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Ja och efter hon satte på sig ögonbindel kände hon efter en gång till för att vara säker på bilden var kvar....

Lennie verkar sjukt sugen på Victoria Han är överallt där hon är.

Jag gillar inte Vickan men hellre med Lennie än Amilia! Han verkar dock ha grava problem med sin perfektionism han precis beskriver. Färgkodat upphängda kläder i garderoben, lakan manglas alla lördagkällar och läggs i räta vinklar i linneskopet och samtliga handdukar perfekt vikta och exakt lika stora.. Jisses! Lurar många hang-ups där. Huvva!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in