2020-03-22, 13:48
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Det såg ut som ett juck inte fullbordad knull. Därav inget snack om det.

Med tanke på att Julia gav tummen upp, var helnäck när hon vaknade och Glas hade brallorna nere inatt så var det definitivt doggy! Sen nån timme senare pullade Glas henne intensivt!
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Stukad fot innebär väl inte att man ska vara sängliggande? Hon kan väl förfandiska!
Jag vill att hon ska sköta ALLT i hushållet nu.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
De pratade i badrummet nyligen, klart bb har mutat/övertalat de, men dom kanske även tvekar eftersom dom inte får lämna samtidigt, 24 timmar är ju ändå ganska lång tid

Ja, det är iofs sant. Eller att de höjer deras gage så de får lite mer cash. Men Sami vill ju ändå lämna. Han och Glasman blev ju inkallade till bikten ofta under sena kvällen igår trots en tokavslagen "raggarfest".
2020-03-22, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Daniels 24 timmar har väl gått nu?
Samis går ut i em.
spelar absolut ingen roll, de får fortfarande inte lämna samtidigt,glasis o sami har redan bekräftat det själva
2020-03-22, 13:52
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
De pratade i badrummet nyligen, klart bb har mutat/övertalat de, men dom kanske även tvekar eftersom dom inte får lämna samtidigt, 24 timmar är ju ändå ganska lång tid
Ponera att Sami lämnar först och så skiter Glas i att komma efter. Då skulle man bli så JÄVLA arg.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Det räcker inte för mig. Jag gillar inte hur hon blir på alkohol heller. Gillar bara när hon blir sur, arg, ledsen och när det går dåligt för henne.
Jag förstår och håller med om mycket men det var bara en reflektion från min sida och jag blev överraskad. Personligen tror jag att hon hellre skulle vilja umgås med gula rummet då hon stimuleras mer av annat än skrikande fjortisar.
Bannlyst
Sami plockade ihop sina kläder i lådorna, han kommer lämna, frågan är bara när och varför säger dom inget till dom andra, har BB förbjudet dom att göra det?
2020-03-22, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Ja, det är iofs sant. Eller att de höjer deras gage så de får lite mer cash. Men Sami vill ju ändå lämna. Han och Glasman blev ju inkallade till bikten ofta under sena kvällen igår trots en tokavslagen "raggarfest".
Precis det jag menar, pengar kan man alltid locka folk med, sen att gå ut i corona tider, det är ju bättre att vara i huset tills vidare
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Ponera att Sami lämnar först och så skiter Glas i att komma efter. Då skulle man bli så JÄVLA arg.

Skulle kunna skicka ett hotbrev till Glasman med urklippta bokstäver om det hade hänt.
Eller smitta hans dörrhandtag med Corona
Medlem
Zingo2s avatar
Roligt i BB huset nu? Not
Så här kan det bli framöver.
Hoppas ni som inte gillar rainbow får roligt. Usch!
2020-03-22, 13:54
Medlem
Lord2Moynes avatar
Kan ingen bara släppa in lite Zyklon B i slussen nu.
2020-03-22, 13:55
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Sami plockade ihop sina kläder i lådorna, han kommer lämna, frågan är bara när och varför säger dom inget till dom andra, har BB förbjudet dom att göra det?
Fan alltså... han gör det fortfarande. Nej, SAMI!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in