2020-03-22, 13:38
Medlem
Zingo2s avatar
Vem kommer först att gå in och trösta blåvalen?
2020-03-22, 13:39
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Har Sami och Glas snackat om knullet med Julia?
Har Glas och Julia pratat om knullet eller att bli ihop?
Vet övriga huset att de knullat? Vad var deras reaktion?

Knullet kan inte konfirmeras. Så det snackas inget.
2020-03-22, 13:42
Medlem
De lutar ju åt att dom överväger att ge det en chans. kommer bb rigga rösterna så att julia åker även fast hon får mer röster
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag är så jävla trött på henne. Det finns absolut ingenting kul eller charmigt med henne. Jag önskar henne ingen tv-tid eller framgång i livet.

Hon kan börja med att ta en dusch. Bara för att man sabbat foten behöver man inte ha fett hår och se allmänt ofräsch ut.

Fast hon var ganska rolig när hon söp till och släppte garden. Hon har nog andra sidor än de hon visar i BB.
Medlem
CamillaGorillas avatar
En som varit inaktiv i tråden i flera dagar, sist jag skrev satt jag här och propagerade för att jag ville rösta kvar Viktoria för att Amilia skulle bli ledsen. Sen hör man Amilia säga att det är Viktoria hon hoppas kommer tillbaka.

Sen inser man att man är en idiot som borde omyndigförklaras. 😂 Tungt att inse men så är det. Jag var inte uppdaterad. Jag visste inte vad jag höll på med. Men jag väljer att tro att jag knappast la den avgörande rösten också..

Ska försöka följa er här idag och imorgon och era olika resonemang kring utröstningen imorgon. Hur tänker ni? Hit me.

Jag vill ju iaf ta ut Mergim om jag har sån tur att han inte kan räddas. Tveklöst. Bryr mig inte om Glasman om jag kan få ut Mergim. Julia är den enda jag inte vill ha ut av de tre. Men Mergim först för mig. Annars Glasman såklart. Så känner jag nu. 🤷‍♀️
2020-03-22, 13:43
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Knullet kan inte konfirmeras. Så det snackas inget.

Det var ju sidledes doggystyle!
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
De lutar ju åt att dom överväger att ge det en chans. kommer bb rigga rösterna så att julia åker även fast hon får mer röster

Tittar vi ens på samma program? Såg precis i sovrum 11, som jag bara följer att Sami skulle kunna lämna direkt.
Medlem
Zingo2s avatar
Stukad fot innebär väl inte att man ska vara sängliggande? Hon kan väl förfandiska!
2020-03-22, 13:45
Medlem
Citat:
Tittar vi ens på samma program? Såg precis i sovrum 11, som jag bara följer att Sami skulle kunna lämna direkt.
De pratade i badrummet nyligen, klart bb har mutat/övertalat de, men dom kanske även tvekar eftersom dom inte får lämna samtidigt, 24 timmar är ju ändå ganska lång tid
2020-03-22, 13:45
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Det var ju sidledes doggystyle!
Det såg ut som ett juck inte fullbordad knull. Därav inget snack om det.
2020-03-22, 13:46
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Fast hon var ganska rolig när hon söp till och släppte garden. Hon har nog andra sidor än de hon visar i BB.
Det räcker inte för mig. Jag gillar inte hur hon blir på alkohol heller. Gillar bara när hon blir sur, arg, ledsen och när det går dåligt för henne.
2020-03-22, 13:47
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
De pratade i badrummet nyligen, klart bb har mutat/övertalat de, men dom kanske även tvekar eftersom dom inte får lämna samtidigt, 24 timmar är ju ändå ganska lång tid
Daniels 24 timmar har väl gått nu?
Samis går ut i em.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in