2020-03-22, 12:48
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Jag gillar verkligen era inlägg. Men är det någon som skriver snällt så är det jag 🤢😂😇
Men i min hjärna lurar och kokar precis samma tankesätt som hos er. Verkligen!
Vill bara inte yttra mig så.
Jag är paranoid helt enkelt 😬
Vem kommer läsa MINA inlägg framtiden 🙄😳

Försvinner alla ni så är det ingen idé var kvar här. Det blir flashback på rohypnol.

Någon kommer bli nöjd.
Ingen skillnad här på Flashback jämfört med valfritt hockey/fotbolls omklädningsrum när det gäller jargongen så man känner sig som hemma
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Kan man se vem som anmäler?

Jag kan inte ens se när folk nämner mig🤔

Man vet väl vilka man har haft lite mer intensiva diskussioner med. Lägga ihop 1+1 så att säga. Så tror jag det fungerar.

När gick Sami in i bikten igår? Vilken tid?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanfanfan83
SAMI KOMMER INTE LÄMNA! han har för mkt skulder.
Glasman har ångest för att han har insett att han inte är populär, därför vill han lämna.
Att skylla på pruduktionen är fjantigt.
Och ja, jag ser liven mkt ofta.
Är väl halva spelet? Att ens trygga punkter lämnar osv. Dan en millle på spel
2020-03-22, 12:49
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Jag kan se framför mig när Victoria springer omkring på de lokala krogarna i Östersund som det groggluder hon är och bjuder ut sig till traktens fotbollsspelare ( helst då negrer såklart ) . Lyser golddigger om henne, om det inte redan skett så kommer hon garanterat fejka våldtäkt mot någon halvkändis inom de närmsta åren för att få uppmärksamhet.

Hon har ju sagt att hon varit tillsammans med en spelare i Östersund. Kollar man insta finns en spelare med på några bilder, Alhaji Gero från Nigeria spelar nu i Helsingborg.
2020-03-22, 12:50
Medlem
icons avatar
Tycker att BB ska låta deltagarna se Löfvens tal till nationen vid 21. Omoraliskt att låta de leva i ovisshet när så mycket har hänt med anledning av coronan. Det är en så extremt annorlunda situation som de måste få chans att skapa egen uppfattning om genom att se själva vad som faktiskt sägs under det talet. Att få höra via någon i produktionen är inte alls i närheten av samma sak.
2020-03-22, 12:52
Medlem
Lord2Moynes avatar
Fågelskådare Mergim lockar på talgoxar, förmodligen av hankön!
2020-03-22, 12:54
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Samma här och igår var jag sugen på potatisgratäng..
Haha ja me!!
2020-03-22, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Hon älskar denna situationen, slipper hjälpa till med sysslor, får sympatier av de andra mupparna i huset hon inte förtjänar osv. Har man stukat foten ska man börja gå och röra sig så normalt så möjligt så tidigt inpå skadetillfället så möjligt det borde väl den gamla elitfotbollsspelaren Amilia ha koll på.
Hon hoppade runt på tå på foten igår vilket, baserat på egna erfarenheter av stukade fötter, talar för att hon inte har speciellt ont. När jag stukade foten och såg ut som att jag hade en tennisboll till fotknöl hade jag absolut inte kunnat gå på tå på den. Kunde halta fram på platt fot men gjort jävligt ont. Var oavsett tillbaka på fotbollsplanen två veckor senare, så att "det kommer ta några veckor" för hennes att läka är bs.

Hoppas någon kunde säga åt henne att hon ska sluta överdriva så jävla mycket. Alla som någonsin stukat foten MÅSTE förstå och inse att hon överdriver.

Jag har f.ö. också fått en varning.
JAG!!?!!??!?!!?!? Skamligt.
2020-03-22, 12:56
Medlem
Hörde Sami och Glasman prata lite om att dom inte kan starta sin ”show” som det var tänkt med de sociala testerna . Sami skämtade då ” vi får köra Sami och glasman testar Corona”
-tror att produktionen försöker hålla dom kvar genom att berätta mer om situationen här ute.

Glas frågade dock sami om han fortfarande ska ut på tisdag och sami sa väl typ ja, men låter enligt mig inte lika säker längre. Låter betydligt mer osäkert nu.

Edit- man ser dom i sovrum 1-kameran nu pratandes
2020-03-22, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trollmus
Hörde Sami och Glasman prata lite om att dom inte kan starta sin ”show” som det var tänkt med de sociala testerna . Sami skämtade då ” vi får köra Sami och glasman testar Corona”
-tror att produktionen försöker hålla dom kvar genom att berätta mer om situationen här ute.

Glas frågade dock sami om han fortfarande ska ut på tisdag och sami sa väl typ ja, men låter enligt mig inte lika säker längre. Låter betydligt mer osäkert nu.

Edit- man ser dom i sovrum 1-kameran nu pratandes

Nej, det är ju konstigt att detta kommer på tål varje gång när någon av dom sitter löst, annars är det knäpptyst.
2020-03-22, 13:00
Medlem
__Alez__s avatar
Glas börjar ju tveka också. Han verkar vänta in veckofinalen.

Så något sades ju i bikten till Glas. Säkert något om Corona.
2020-03-22, 13:03
Medlem
Som jag sa igår att tv4 försöker erbjuda de cash, glasman verkar ha kommit på andra tankar samt sami, vi får se hur det utvecklar sig. julia måste offras om vi vill ha kvar sami i programmet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in