Jag kom på hur produktionen kan hålla kvar trion tills de blir utröstade. Säga att på grund av det rådande läget i landet är det bäst att de stannar så länge som möjligt i huset.
Med Glasman vet man inte. Han är ju en spelare. Men om det nu skulle vara så så kan han bara köra det denna gång. Till nästa gång vet tittarna att det är bluff och röstar ut honom i alla fall.
Det är ju sant, men det beror på vem han sitter mot nästa gång då. Sitter han mot Amilia då blir han nog kvar. Jag vill att han åker så jag kommer rösta på honom ändå. Han är helt enkelt för tråkig.
Det är ju sant, men det beror på vem han sitter mot nästa gång då. Sitter han mot Amilia då blir han nog kvar. Jag vill att han åker så jag kommer rösta på honom ändå. Han är helt enkelt för tråkig.
De verkar ha missat där inne att det är VI
Som röstar angående vem som ska ut inte dom. Kommer bli så äckligt när trion lämnar att se lyckan i jassas ögon 🤢🤢🤢🤢
Jag kom på hur produktionen kan hålla kvar trion tills de blir utröstade. Säga att på grund av det rådande läget i landet är det bäst att de stannar så länge som möjligt i huset.
En av de tre åker med största sannolikhet imorgon iallafall genom utröstning.