2020-03-22, 00:19
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Kan dom verkligen hålla kvar någon 24h mot deras vilja, trots kontrakt?
Ja, tydligen. Du skriver på ett kontrakt och den gäller bla vad du får säga till pressen etc efter att man lämmat.
2020-03-22, 00:20
Medlem
brajzillas avatar
Martin sa ändå en så jävla klockren kommentar idag: "jag kan respektera sami men jag orkar inte rätta mig efter den jävla fullgubben glasmans regler!"
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Martin Forstén satt och prata om sina gatuslagsmål och att han varit nära döden flera gånger, då nämnde Martin att han har ärr på hela kroppen förutom ansiktet från sin vilda livsstil.

Efter de hade pratat en stund så sade Sami något i stil med: ”ja, tur att xx xxxx xxx xxxx xxx xxx för då hade du fått ditt första ärr i ansiktet kan jag säga”

Var det tjafs och vad sa Sami till Martin?
Någon som tittade igår?

Tilläggas bör för nya ska få inblick vilken fighter den här frisörsmardrömmen är:

Denne slagskämpe käftar bara mot kvinnorna i huset, för männen vågar han sig inte på tydligen.
Han slog bort Julias arm under en fest så hon började gråta, kanske av chock (känslig eller inte) en man höjer inte armen och slår definitivt inte en kvinna oavsett vad och igår slog han sjöodjuret med en toffla relativt hårt mot huvudet, flertalet gånger.

Han har bar överkropp nu och jag ser inte ett enda ärr.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Ett kontrakt är ett kontrakt. Annars skriver man inte kontrakt.

Jag förstår det.
Menar mer om man blir vansinnig och bara känner att man måste ut, kallar dom på väktare då?
Trots kontrakt är det ju inget fängelse ändå.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbotraktor
All respekt till er som gillar henne, men hos mig har hon sjunkit som ett jävla sänke från de första veckorna i huset.

Jag respekterar din åsikt.
2020-03-22, 00:21
Medlem
Bulletzs avatar
Gasman berättar för frida nu att han ska lämna.
2020-03-22, 00:21
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Kickad ett tag härifrån tyvärr
jag är hans tvillingbror. Han fick en avstängning på 10 dagar
Hoppas du förstår vad jag menar.
2020-03-22, 00:22
Medlem
Fan vad kul ifall julia o sami dissar glasgrisen och han kommer ut till att sverige är i karantän, haja vilken tabbe ^^
2020-03-22, 00:22
Medlem
Turbotraktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Martin Forstén satt och pratade om sina gatuslagsmål och att han varit nära döden flera gånger, då nämnde Martin att han har ärr på hela kroppen förutom ansiktet från sin vilda livsstil.

Efter de hade pratat en stund så sade Sami något i stil med: ”ja, tur att xx xxxx xxx xxxx xxx xxx för då hade du fått ditt första ärr i ansiktet kan jag säga”

Var det tjafs och vad sa Sami till Martin?
Någon som tittade igår?

Tilläggas bör för nya ska få inblick vilken fighter den här frisörsmardrömmen är:

Denna enormt stora, muskulösa, testosteronfyllda slagskämpe käftar bara mot kvinnorna i huset, för männen vågar han sig inte på tydligen.
Han slog bort Julias arm under en fest så hon började gråta, kanske av chock (känslig eller inte) en man höjer inte armen och slår definitivt inte en kvinna oavsett vad och igår slog han sjöodjuret med en toffla relativt hårt mot huvudet, flertalet gånger.
Martin är bara ett jävla luftslott.
2020-03-22, 00:23
Medlem
Bulletzs avatar
Gasman pressar sami till att säga att han också vill lämna - Just nu i sovrum 1.
Medlem
Sampa bekräftade där att han också lämnar.
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Martin sa ändå en så jävla klockren kommentar idag: "jag kan respektera sami men jag orkar inte rätta mig efter den jävla fullgubben glasmans regler!"
Ja, det var för att de ville flytta in till rosa.

Jag skrattade åt den kommentaren, klockren.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in