2020-03-22, 00:06
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Jag tror inte att Sami vill lämna egentligen.
Han har velat dra sedan vecka två. Jockiboy räckte inte för att liva upp honom. Dessutom vill han ligga i annexet för att få sömn, han har mått dåligt annars för han inte får bra sömn.
2020-03-22, 00:06
Medlem
__Alez__s avatar
Snälla Sami sluta hänga med Glasman och börja häng med alex och Glempa.
2020-03-22, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Jag det var ju kul första veckan. Efter sex veckor med exakt samma sak och skrik är det endast jobbigt. Det enda positiva, tycker jag, är att Amelia är egentligen ganska kul och rolig efter att Anty åkte. Jag vet att Amelia inte är omtyckt men jag har under tiden sett schyssta sidor hos henne.

Personligen tror jag att sjökon är fantastiskt IRL. Hon är dock varken nån skönhet eller TV personlighet.

Tyvärr är hon också arrogant och självcentrerad som helvete. Dock är det ju det det som kanske krävs för att vara med i Bolibompa?
2020-03-22, 00:07
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Oj.. hoppas du har fel men det låter logiskt
De vill stanna upp för "sista natten med gänget". Och dra det för Frida.
2020-03-22, 00:08
Medlem
När Julia åker så kan man ju börja kolla på riktigt igen.
2020-03-22, 00:08
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slamkyrparen
Är det säkert att de kommer lämna då? De verkar trivas väldigt bra just nu

Hej, första gången jag skriver. Läsare sen dag 1 dock!
Hej!

Ingen vet. Glasman hade tydligen sagt att han vill lämna igår kväll, så han kunde ha lämnat i kväll efter den vanliga 24 timmars-regeln. Men han är kvar..

Sami hade tydligen sagt idag att han vill lämna, så han kunde gå ut i morgon, i teorin.

MEN, Glasman sa i någon diskussion under kvällen att han (Glasman) får lämna på måndag, och Sami på tisdag.

Såå, alla får väl dra sina egna slutsatser.
2020-03-22, 00:10
Medlem
Vem ska åka ut imorgon?
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hej!

Ingen vet. Glasman hade tydligen sagt att han vill lämna igår kväll, så han kunde ha lämnat i kväll efter den vanliga 24 timmars-regeln. Men han är kvar..

Sami hade tydligen sagt idag att han vill lämna, så han kunde gå ut i morgon, i teorin.

MEN, Glasman sa i någon diskussion under kvällen att han (Glasman) får lämna på måndag, och Sami på tisdag.

Såå, alla får väl dra sina egna slutsatser.

Glasman sade att han vill att han och Sami lämnar tillsammans. Sami verkade tveksam.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glasspakke
Personligen tror jag att sjökon är fantastiskt IRL. Hon är dock varken nån skönhet eller TV personlighet.

Tyvärr är hon också arrogant och självcentrerad som helvete. Dock är det ju det det som kanske krävs för att vara med i Bolibompa?

Ja, det är hennes karaktärsdrag, tyvärr. Men tror också hon är cool IRL. Man märker att hon har helt andra sidor.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forthemmushrooms
Vem ska åka ut imorgon?
Ingen får lämna förens måndag
2020-03-22, 00:11
Medlem
Ska Julia hålla på såhär med Glasman kommer Sami också lägga sig i rosa rum
2020-03-22, 00:11
Medlem
Jullan gasade nästan ihjäl Gasman precis