Flashback bygger pepparkakshus!
2020-03-21, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Gud nej, det kan bara sluta med att Glasman förlorar mot Julia, och får lämna. Vicky räddar Mergim, och Jullan MÅSTE vinna en omröstning mot Glasman.
Exakt så tror jag också. Om inte Glasman får massa röster för att inte Sami ska dra. Tror många stör sig på Glasman och hans sura gubbighet. Julia är ju rolig och bjuder på sig själv.
2020-03-21, 22:31
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Jag har tröttnat på BB och deras SK fester där man bara får in lite vin öl och 4%smirnoff och i så små mängder att festerna dör ut efter 2 timmar
Jag skulle riktigt njuta om alla 3 lämnar och då peka finger till PK BB😂
Salongsfylla. som gått bort när dom ska lägga sig runt 12
Medlem
Turbotraktors avatar
Vad fan är det här, ett gäng fittor som ligger och målar på golvet?
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Att han aldrig vill krama henne på morgonen längre. Och när han säger det är båda som ska anstränga sig i relationen så klagar hon på att han minsann vaknar innan henne och borde komma fram och väcka henne med en kram.

Sedan klagar hon på att han bara brukar lämna mitt i ett samtal när hon pratar. Vilket inte stämmer, däremot brukar han dra när hon börjar säga en mening till någon kamera eller rakt ut i luften. Och sen skyller hon på det nog är någon ADHD han har.

Bara allmänt gnällande och klagande. Nu satt hon och såg deppig ut i soffan så han kom fram och prata med henne. Men om han reser sig upp efter 10 min kommer hon väl klaga på det också för hon får aldrig nog.

Tack! Tror Amilia har snackat skit om alla människor hon någonsin har träffat. Ska gå långt för att man ska snacka skit om Lennie utöver att påpeka att han kanske är lite småtråkig o lugn
2020-03-21, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbotraktor
Glasman, en äkta Alfa
Mmm. Eller en äkta äckelgubbe som aldrig någonsin visat att han gillar Jullan. Förutom att tafsa lite på natten. Mogen 38-åring.
Han spelar med henne, om att han ska lämna huset, så att vi ska rösta ut Jullan istället.
Falska fan!
2020-03-21, 22:33
Medlem
Turbotraktors avatar
Får fan rysningar av obehag när jag ser Frida.
2020-03-21, 22:34
Medlem
Turbotraktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mybell12
Mmm. Eller en äkta äckelgubbe som aldrig någonsin visat att han gillar Jullan. Förutom att tafsa lite på natten. Mogen 38-åring.
Han spelar med henne, om att han ska lämna huset, så att vi ska rösta ut Jullan istället.
Falska fan!
Hans utseende speglar hans personlighet, enough said.
2020-03-21, 22:35
Medlem
Vafan Dom Förstör En 250k Soffa Nu Jävlar Lär Det Bli Livat
Medlem
foxieroxies avatar
Julia och Frida försöker få igång festen genom att hångla lite.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Men han är ju en gangstawannabe. Han är från orten, broder.
Är han verkligen det?
2020-03-21, 22:36
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mybell12
Falska fan!
aa jävla bebis är han.
Synd att han har dragitt ner Sami totalt. och trissar Sami att dra pga att Glasis sitter löst
2020-03-21, 22:36
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Bästa hade vart att ta 12st Arbetslösa personer. jäklar va dom skulle kämpa för prispengar
12 st arbetslösa knarkare, det hade varit TV det!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in