Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Jo så är det ju, men det är hans egna fel när han presenterade att rösta ut jasse, sen hänger han ju typ bara med sami det funkar absolut inte i big brother när pakter finns, han skiter i tävlingarna dessutom, såna människor vill jag inte ha med i programmet :P Ja den hybrisen fick han käka upp så det heter duga 

Citat:
Hahahahahaha nu dör jag av garv.
Citat:
Ett tips till bb ifall ni tittar i tråden.
ni borde ge annexet till sami o glasman med fri tillgång till läsk och allt de vill ha så kommer de stanna.
Ifall ni låter dom lämna så kommer med stor risk julia oxå att lämna, då kan jag säga er att era tittarsiffror kommer halveras om inte mer... detta är er chans att rädda programmet eller sjunka till botten.
ni borde ge annexet till sami o glasman med fri tillgång till läsk och allt de vill ha så kommer de stanna.
Ifall ni låter dom lämna så kommer med stor risk julia oxå att lämna, då kan jag säga er att era tittarsiffror kommer halveras om inte mer... detta är er chans att rädda programmet eller sjunka till botten.
Kanske vi i tråden ska tipsa om att du vill in till annexet och suga Glasman och Samis kukar så att dem stannar? Kanske lite rövpill också på "juddestjerten" som du brukar kalla den för.