2020-03-21, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Tänk om de har gjort världens prank. fyfan alltså jag skulle dö

Jassa körde ju liknande prank i början, den varade cirka 10 sekunder för hon kunde inte hålla sig
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Har Glasman varit inne i bikten och sagt till än?

Han sade till igårkväll.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Äääe förfan Sami! Trodde bättre om dig.
Varför har han kommit fram till denna sjuka slutsats?
Han har längtat hem sen dag 3, Julia och Daniel har övertalat honom att stanna.
Medlem
Citat:
Är det ingen här som bor nära Farsta och kan ställa sig utanför utegården och skrika för fulla halsar vilka jävla chanser Sami har att kamma hem miljonen.
Vill han inte ha den så kan han ge den till Jullan & Glasis att dela.

Detta är för mig ett riktigt kritiskt moment!
Jag bor nära, 1 min till julia och 10 min till farsta, dock är det inhägnat vet inte vart man ska stå för att de ska höras samt vakterna lär ju inte bli glada
2020-03-21, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Sedan jag fick reda på att Jasmine är SD:are har hon faktiskt stigit lite i mina ögon.
Inte för att jag själv gillar Sionist Demokraterna så väldigt mycket, men jag trodde hon var Miljöpartist eller något lika vidrigt...

Jag har helt missat det här. Har hon sagt det öppet?
Medlem
kendallos avatar
Alltså, om inte tv4 har krismöte på krismöte nu så kan vi nog fastslå att detta är definitivt den sista Big Brother-säsongen vi ser på mycket länge.

Bottendålig casting, under all kritik superdåliga teman, och flathet där man tillåter och curlar somliga deltagare mer än andra - medievärld-amelia som är så starkt ogillad av så många tittare som uppenbarligen favoriseras av produktionen, 300tusenföljare-anty som visade sig vara en bot-influencer, kamerakåta jasmine som skriker sönder trumhinnorna på livetittarna. Teman som är på dagisnivå - altså jag undrar om tv4 alls har tittat på gamla produktioner alls? Alltså, det här har varit ett lågbudget-BB under all kritik.

Sami skapade rubriker när han gick in i huset, och han har visat sig vara den coolaste och varmaste människan av alla, låter de honom slippra ut ur huset tillsammans med filosofen glasman och spritt språngande galna men underbara Julia/Olga - står tv4 där med ett barnprogram i händerna. Jag tror inte de fattar hur mycket de kommer förlora om denna trojka går ut.
Medlem
Raggarfest måste väl betyda fesljummen absolut med lika fesljummen coca cola, pripps blå, mos med korv och mycket ketchup. För att inte tala om en dosa snus och pucko.
Musik lär väl bli Eddie Meduza.

Då, ja då lär Sami känna sig som hemma, och inget fel i det
Medlem
Citat:
Jassa körde ju liknande prank i början, den varade cirka 10 sekunder för hon kunde inte hålla sig
jajustfan det hade jag glömt, jag gick på det faktiskt om jag minns rätt. det hade varit världens prank dock känns det inte som det...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Han har längtat hem sen dag 3, Julia och Daniel har övertalat honom att stanna.

Detta är det dummaste han kan göra.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
''Jag kommer ändå åka ut på måndag'' Glasman

Vilken jävla drama queen han är. Jag tror inte att han mår dåligt utan att han är gnällig för att han vet att Jasmine och Lennie är tittarfavoriter.
Men att han inte bara taaaar smällen då som en man. Han är en jävla tönt.
2020-03-21, 17:39
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Är det ingen här som bor nära Farsta och kan ställa sig utanför utegården och skrika för fulla halsar vilka jävla chanser Sami har att kamma hem miljonen.
Vill han inte ha den så kan han ge den till Jullan & Glasis att dela.

Detta är för mig ett riktigt kritiskt moment!

Ge fan i det. Har redan lagt en femhundring på Lennie som vinnare.
2020-03-21, 17:39
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Raggarfest måste väl betyda fesljummen absolut med lika fesljummen coca cola, pripps blå, mos med korv och mycket ketchup. För att inte tala om en dosa snus och pucko.
Musik lär väl bli Eddie Meduza.

Då, ja då lär Sami känna sig som hemma, och inget fel i det
Perfekt avskedsfest anpassad till Sami.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in