2020-03-21, 16:16
Medlem
Hoppas de inför att endast en får lämna åt gången per vecka.
Bannlyst
Gå in och lägg spel nu, bra odds på övriga om Sami lämnar.
Medlem
Sami och Julia får inte lämna
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
oroa dig inte JULLAN löser det! så fort gonorremartyren är ute så kommer hon reperera skadan han åskamat!

#ANASTASIAFIXAR #JULIARINUTFORSKAROCHREPARERARSKADAN #GONORREMARTYRENLÄMNAR

Ahh, käre lillebror. Där lärde du mig ett nytt ord igen. Jag älskar din optimism och kämpaglöd.
Nu stöttar vi Sami och Julia.

Heja Julia!
Medlem
Vad fan är det för svaga individer som söker sig till BB? Hela rainbow team så fucking svaga som trodde att de skulle klara sig till final med pakter och taktiksnack. Nu när den gruppen är förstörd ska de vika sig. Fuck dom.
2020-03-21, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vad fan är det för svaga individer som söker sig till BB? Hela rainbow team så fucking svaga som trodde att de skulle klara sig till final med pakter och taktiksnack. Nu när den gruppen är förstörd ska de vika sig. Fuck dom.
Svaga jävla pissluffare, blir så trött på den här skiten...
2020-03-21, 16:18
Medlem
sami kan ju dra åt helvete om han drar
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
3 idioter. ska dom till riche ikväll eller
dom pissar på alla fans samt produktion
De har min välsignelse. Jag hade inte stått ut 1 dag med övriga i huset.
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Ahh, käre lillebror. Där lärde du mig ett nytt ord igen. Jag älskar din optimism och kämpaglöd.
Nu stöttar vi Sami och Julia.

Heja Julia!

#TILLSAMMANSÄRVISTARKA

JULLAN kommer aldrig lämna, hon väntar bara på att martyren lämnar så hon kan övertala sami att stanna 100%! BOMBAKLOS!
Medlem
Ställer mig och lagar mat osv, kommer tillbaka och vad händer? Ska de lämna?? Vadan? Allt är Glasmans fel.
Idiotier!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hereditas
Ska han lämna måste han göra det nu, tycker jag. Väntar han till måndag kaaaanske han röstas kvar (men förmodligen inte). Men åker Mergim på måndag, Glas lämnar strax därefter, kanske Sami med. Julia verkar inte supersugen att stanna om Glas och Sami lämnar. Då är det ju inte många deltagare kvar och nya kan det inte plocka in p.g.a. smittorisken. Då känns det rätt kört.

Sen kan det ju blir nästan lika illa även om han lämnar nu (Glas, Sami, Julia lämnar) men ändå.
Nix
Fake muslimen får inte lämna, det ser produktionen till.
Kolla bara på de mesiga frågor han fick, så jävla genomskinligt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Det de säger så så sant. Seriöst. De är besvikna på produktionen och programmet. Folk är falska och jobbiga. Jag hade själv inte velat vara där inne, helt normalt!
Sami är min vinnare nu och föralltid. Efter BB ska jag följa honom överallt! Är säker på att han blir stor på youtube eller dylikt!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in