2020-03-21, 16:12
Medlem
Batoss avatar
Haha nu försöker dom få med sig Julia också.
2020-03-21, 16:13
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Ogillar Daniels beteende så starkt.
Vafalls?
Medlem
Ska han lämna måste han göra det nu, tycker jag. Väntar han till måndag kaaaanske han röstas kvar (men förmodligen inte). Men åker Mergim på måndag, Glas lämnar strax därefter, kanske Sami med. Julia verkar inte supersugen att stanna om Glas och Sami lämnar. Då är det ju inte många deltagare kvar och nya kan det inte plocka in p.g.a. smittorisken. Då känns det rätt kört.

Sen kan det ju blir nästan lika illa även om han lämnar nu (Glas, Sami, Julia lämnar) men ändå.
Medlem
3 idioter. ska dom till riche ikväll eller
dom pissar på alla fans samt produktion
Medlem
Att JULIA sitter och säger att hon vill lämna, när hon suttit i 75 år och pratat till tittarna om hur mycket och varför hon vill stanna, handlar BARA om att hon (och Sami) är Glasmans jävla marionettdocka. Det är helt SJUKT vilken jävla gud han lyckats bygga upp sig själv till, att två pers väljer att lämna bara han lämnar.

Det är det han använder sin egenutnämnda smarthet till alltså - att manipulera sina "vänner".
2020-03-21, 16:14
Medlem
På många sätt håller jag med er där ute i stugorna - ger man sig in i leken får man leken tåla. Ingen har sagt att Big Brother ska vara lätt, eller roligt för den delen. Dock så tycker jag det är ett dåligt betyg för produktionen att man inte lagt ner något krut på att hålla deltagarna upptagna - man kan planera allt möjligt, i tidigare säsonger så hade man obligatoriska gymmande för att hålla sig frisk mentalt. I den här säsongen så har man vind för våg helt lämnat deltagarna att sköta allt sånt själva - men det sker inte, så alla tycker det är tråkigt och börjar må dåligt.
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Dåligt läge att dra just nu när Corona härjar

Ja Voldemort kommer troligen avslöja att dem isåfall kliver ut till en karantän. Kan förändra deras syn på att lämna.
Medlem
Vad fan förväntade de sig? Gnäll sen dag 1 om att de vill dra
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Sån jävla TÖNT

Skrev igår kväll att detta är dock ett vanligt beteende hos BB deltagare, har varit såhär i tidigare säsonger. De har inte självförtroendet att bli utröstade dvs att folk inte gillar dem, så de låtsas att det är jobbigt i huset

Det här snacket hade aldrig hänt från Glasman ifall han satt säkert
Verkligen T-Ö-N-T.

Jag har aldrig sett BB innan, så jag vet inte hur det brukar vara. Men kan absolut tänka mig det.

Nej, och det förstår alla. Önskar att Sami och Julia kunde förstå det också.
2020-03-21, 16:15
Avslutad
Och där förlorade Sami miljonen när han bestämt sig för att lämna. Glasman hade åkt oavsett, tråkigare snubbe får man leta långa vägar efter, sitter mest på sin höga höst hela tiden. Julia spelar ingen roll, gör varken till eller från för mig, fast kan förstå att ändra gillar henne.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Vafalls?
Han kan inte hantera sin ångest på egen hand eller med hjälp av psykologen utan smittar ner sina sk vänner därinne orimligt lång stund. Jag ogillar inte Daniel som person, men hans beteende är svårt att gilla.
Medlem
Lunatics avatar
Jag hoppas dom går så, Dom som gillar Amilia, vickan megim..m.m får något tråkigt att se på
rainbow är och förblir dom underhållande legendarerna

Dom går med flaggan i topp

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in