2020-03-21, 15:31
Bannlyst
Kärnvapen
Citera
2020-03-21, 15:35
Medlem
Juden och MENA och skäggbarn.
Citera
2020-03-21, 15:44
Medlem
Hallsakaefts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnOldBeginning
Funderade på om denna skulle ligga i Flashback, men det gäller egentligen var än ni läser någons inlägg; Flashback, Facebook, Reddit, Twitter, valfritt annat forum eller community på internet.

Men finns det några ord, svenska eller engelska, som gör att ni helt enkelt slutar att läsa inlägget, för att ni inser att den här skribenten kommer med allra största sannolikhet inte ge mig någonting av intresse.

Jag har haft flera sådana ord genom åren, kommer bara på två just nu, men de är nästan alltid någon form av förolämpning, som exploderat i popularitet på kort tid och blivit ett modeord på internet.
Ord som indikerar dålig fantasi och fåraktigt beteende.

Cuck - Är brett över hela internet. Kanske börjar dala i popularitet nu, tack och lov, och är väldigt begränsat på flashback, men ack så populärt på engelskspråkiga nätet. En stark indikator att personen har väldigt lite att ge i diskussionen.
Vänsterbliven - Superpopulärt på Flashback just nu. Modeord nummer ett. Därav också ett starkt tecken på att personen bara rapar upp icke-originella tankar som denne hört av någon annan. Ett får.

Det finns så klart undantag, inte en 100% sluta-läsa, ju senare i inlägget något av orden kommer ju större chans att jag ändå läser klart, och vice versa.

Vilka sådana ord har du, och varför?

edit: inte felskrivningar och felanvändningar av ord alltså, utan korrekta ord, även om de ibland är påhittade (som alla ord är i grunden).
förtydligande nummer 2: -> SPECIFIKA ORD <-

"besvärande" "problematiskt" "Nazist" "rasist" "transfobisk" då vet man att man läser nåt av en vänster NPC . som du är!

och när man heller inte skriver "man" utan istället "en" exempel: när MAN går och handlar när det regnar ... gentemot: När EN går och handlar när det regnar. då är man en ideologiskt besatt person
Senast redigerad av Hallsakaeft 2020-03-21 kl. 15:48.
Citera
2020-03-21, 15:58
Medlem
Zigarettens avatar
I nuläget är det väl "Corona" som får mig att sluta läsa.
Citera
2020-03-21, 15:58
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallsakaeft
"besvärande" "problematiskt" "Nazist" "rasist" "transfobisk" då vet man att man läser nåt av en vänster NPC . som du är!
Tack för förklaring! Och tack för du påminde om ännu ett ord - även om jag i ditt fall läste hela inlägget, det var kort och i min tråd, så ett av undantagen.

NPC - Ett av de starkaste modeorden. Som ironiskt nog nästan uteslutande bara används av just de som är det innebörden av vad NPC betyder. Personer med oförmåga att tänka själva, och återrepeterar det deras egen lilla fårahede sagt att de ska repetera. Ett av de absolut tydligaste får-orden, och stark antydan på bristande självinsikt, då man så pass omedvetet kastar stenar i glashus.
Citera
2020-03-21, 16:11
Medlem
mendokses avatar
Slutar inte att läsa inlägg på grund av att användaren använder vissa ord. Låter bara som ännu en av otaliga ursäkter från vänsterretards att slippa gå in i diskussioner då vänstern idag är intellektuellt död och därför är oförmögen att vinna diskussioner.
Citera
2020-03-21, 16:13
Medlem
Arons avatar
i mitt fall ar det soyboy och incel som far mig att sluta lasa
Citera
2020-03-21, 16:24
Medlem
Knivur-273s avatar
"värdegrund" i positiv mening.

Ett odefinierat idiotbegrepp.
Citera
2020-03-21, 16:26
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -AEI
Folk som använder "de" och "dem" istället för dom. Då går det fan inte att läsa texten längre. Cuck och Vänsterbliven är ju faktiskt bra ord.

Så du klarar alltså inte att läsa en text som använder de/dem korrekt. Hur klarar du då att läsa en text som använder han/honom korrekt?
Senast redigerad av HerrGickhan 2020-03-21 kl. 16:38.
Citera
2020-03-21, 16:33
Medlem
Jofs avatar
Sällar mig till många redan nämnda orsaker.
Obildade, grälsjuka bakdantares ordval stort sett.
Idiot, skärp dig, horunge etc.
Citera
2020-03-21, 16:37
Medlem
Grova svordomar utan anledning eller sammanhang får MIG att sluta läsa.
Citera
2020-03-21, 16:41
Medlem
solo-112s avatar
Sär skrivning..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in