2020-03-21, 15:39
Medlem
Chandler Bings avatar
Jaaaaaa, lämna huset nu! Bra diskussion, dra!!!!!!
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Gör hon fortfarande inte det? Trodde att jag fick för det att hon har börjat mjukna sig för Julia och pratat mer med henne under natten och idag om olika saker som viccan med. Kändes lite som att hon börja lita på Julia igen?

Hon sade det till Mergin nyss. Julia hade sagt till tittarna att hon litar på Jass. Jass tycker det är konstigt efter det som har hänt och att hon själv inte litar på Julia. Och det måste ju vara ömsesidigt.
Medlem
askungens avatar
Martyren vill offra sin plats...så fint.. vi säger så!
Medlem
Så jävla fult av Glasman att försöka dra med sig Sami i sitt fall. Säg bara "Jag tänker lämna men du måste verkligen stanna och vinna skiten".
Medlem
Jagtardindotters avatar
oroa er inte så fort glas är ute kmr sami trivas!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
Hade också stuckit om jag var han. Han är redan förmögen på utsidan, så miljonen spelar ej nån roll. Varför ska han vara med dessa tråkiga luffare till människor där inne? Slöseri med tid för hans del.
Om så var fallet, hade han inte varit kvar i huset i mer än en månad. Han har haft tid att åka.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
Hade också stuckit om jag var han. Han är redan förmögen på utsidan, så miljonen spelar ej nån roll. Varför ska han vara med dessa tråkiga luffare till människor där inne? Slöseri med tid för hans del.
Det är ju han som är den tråkigaste luffaren. Drar ner Sami, vill bara snacka taktik, tror han är smartast i huset fast det slutar med att han ser dummast ut. Han tillför inte ett skit.
2020-03-21, 15:40
Medlem
Blaisens avatar
Tycker inte Sami ska låta sig dras ner av sur-Glasman! Han hade KUL med Lennie idag, låt det stanna där!
Glasmans jävla uppfattning är ju galen! Vem går omkring och är lycklig 24/7? Han sa ju dessutom att han gick in i huset för att få hjälp att ta sig igenom en sorg! Minns nu inte var jag hörde det men vet att jag gjorde det.
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Exakt så. "Jag hade ändå tänkt lämna så det gör inget att ni röstade ut mig".
Det är 100% damage control gentemot sitt eget ego han pysslar med just nu.

Han vill manipulera tittarna in i det sista.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag tänkte Bombaclat när jag tappade en grej i köket förra veckan när de sa det ordet hela tiden och svarade min man med 100% på en fråga häromdagen.
Sinnessjukt

Lol! Själv sa jag häromdagen till min gubbe att han hade en sån härlig gonorréaura när han var kraftigt orakad.
Medlem
FarbrorAgges avatar
Hoppas både Sami och Glasman drar nu så att jag kan sluta kolla på den här skiten till produktion.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Fult i så fall.
Ja, han sätter massa tankar i Samis huvud nu. Okej om Glasman vill lämna, då får han göra det. Men han borde peppa Sami nu istället till att stanna istället för att försöka dra med honom och säga att dom två säkert kommer tjäna miljoner tillsammans utanför huset. Det ser inte ljust ut det här haha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in