2020-03-21, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Är det någon som har sett Mergin inblandad i mycket skitsnack på sistone? Jag har inte sett något.
Tycker faktiskt att han har lugnat ner sig lite med det.
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
spelar ingen roll sami skulle alltid räddas av tittarna han behöver sitta löst så han kan få veta vilket stöd han har här ute

Ja det är klart. Men räcker att han känner sig lite utanför så kan tankarna om att lämna dyka upp.

Men blir bra att han kan få ha Julia kvar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nu blir jag snart förbannad. De ska äta pasta med pesto och Amilia har kokat pasta i snart en timme. Hur kan det ta så lång tid när de lagar mat? Jag blir lika förvånad och irriterad vid varje måltid!!!
Fattar inte heller. När dom skulle koka havregrynsgröt på Robinson-veckan så tog det typ 30 minuter också. Haha fan vad man sitter och småstör sig på grejer hela tiden
2020-03-21, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Nu ja, men inte tidigare. Står t o m här i tråden att han stampade iväg till bikten.

Ok trodde du pratade i realtid.
Han började mumla om det redan inatt när han var kanon,och dagens insats av honom verkar ju luta åt att han inte vill ha med resten att göra nå mer.
Håller sig bara för sig själv och säger inte ett ord.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Tror deras relation är ömsesidig! Lennie är ju efter sami dessutom. 👍

De verkar ha samma grundinställning, att ha kul medan de är i huset. Glasman har dragit ner Sami i något prettoträsk där Sami inte egentligen trivs. Sami vill nog vara mer som han är nu och vill väl samtidigt bonda med övriga om Glasman lämnar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Ja, då får vi se ikväll då. Det skall bli raggarfest. Då får vi hoppas att alla utom nykteristerna blir fulla, och juden framförallt
Japp det ska bli intressant, luktar som juden lämnar när som helst, han ligger o grinar i sängen... hopplös jävel
2020-03-21, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nu blir jag snart förbannad. De ska äta pasta med pesto och Amilia har kokat pasta i snart en timme. Hur kan det ta så lång tid när de lagar mat? Jag blir lika förvånad och irriterad vid varje måltid!!!

Dom vet inte hur man gör antagligen, Amilia har väl på för låg värme på plattan så hon inte råkar bränna vattnet eller nått åt det hållet.
2020-03-21, 13:10
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Japp det ska bli intressant, luktar som juden lämnar när som helst, han ligger o grinar i sängen... hopplös jävel
Jaha, är det där han gömmer sig. Har inte sett honom på hela dagen på DC.
Medlem
foxieroxies avatar
Jag vet inte om jag inbillar mig men jag tycker att när Julia tittar på Jass (när Jass inte ser det) så ser hon arg/avundsjuk ut. Kan inte definiera blicken riktigt men något är det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Fattar inte heller. När dom skulle koka havregrynsgröt på Robinson-veckan så tog det typ 30 minuter också. Haha fan vad man sitter och småstör sig på grejer hela tiden
Ja, men det är ju så här vid varenda måltid. Häromdagen stekte de lite kyckling och det tog närmare två timmar. Hur fan lyckas man ens? Eller drar de ut på det för att de inte ha något bättre för sig?
2020-03-21, 13:11
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1

Vilken looser...
2020-03-21, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Jaha, är det där han gömmer sig. Har inte sett honom på hela dagen på DC.
Ja, och han har sig självt att skylla, han som är så jävla smart och bäst har sänkt hela rainbow på egen hand =) inte en jävel bryr sig om honom där inne och tittarna är trötta på honom oxå

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in