2020-03-21, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Kör Sami lite taktik samtidigt nu när han vet att Lennie är populärast av tittarna?

Skiter iofs i vilket eftersom han är så tråkig tillsammans med Glasman
Tror deras relation är ömsesidig! Lennie är ju efter sami dessutom. 👍
2020-03-21, 12:37
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Nej de stog han kan inte räddas/rädda sig i immunitet resten av veckan = tävlingar samt omröstningar , makt är ju en helt annat person
Värdelöst att han får va kvar.
De är inte så att han går och grinar och pratar om att han självmant vill lämna nu så klart...
2020-03-21, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
antar du menar växt åt det negativa hållet
Nej, mina 2 favoriter just nu
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Vi får hoppas att Mergim åker på en rejäl snefylla ikväll.
Det hoppas jag med hela mitt hjärta, helst mellan glasman och mergim, skiter i dessa 2 totalt.
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Det är det som man inte kan lita på med henne, småsaker kan få henne vända *sådär* och hon räddar glas eller julia. Förhoppningsvis håller hon hårt i Mergim tills dess!
Bara ett bråk mellan de skulle stoppa henne från att rädda mergim
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Intressant hur man under spelets gång ändrat uppfattning om flera stycken..Den enda jag aldrig ändrat uppfattning om är Sami 😍
alla har olika uppfattningar så är det jue
2020-03-21, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Tror deras relation är ömsesidig! Lennie är ju efter sami dessutom. 👍

Gillar vad jag ser oavsett!
2020-03-21, 12:39
Medlem
eribabsis avatar
Raggarfest ikväll. Vi pratar alltså enorma mängder alkohol och folk ska bete sig som skit. Blir nog att följa det här tramset live.

Sami hade förövrigt höjt sig i vilket annat sällskap som helst.
2020-03-21, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Värdelöst att han får va kvar.
De är inte så att han går och grinar och pratar om att han självmant vill lämna nu så klart...
Han blev övertalad av produktionen, sen är det ju inte säkert att man får lämna bara för att man blir autonominerad, samt att de flesta som tävlar om makt räddar mergim
2020-03-21, 12:42
Medlem
Kommer bli så härligt att se Gasmans min när han åker ut, han tror han äger hela stället och att han är bättre än alla andra.
2020-03-21, 12:43
Medlem
Det är det här jag menar med julia o glasman. ger upp aldeles för lätt när man hänger löst, men när man sitter säkert då är det full rulle och fest. såna personer ska inte vara i biggan, jag vill ha tävlingsinriktade individer som krigar tills sista blodsdroppen.
2020-03-21, 12:44
Medlem
Säga vad man vill om Jassa men hon har riktigt fina ögon.
2020-03-21, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hmacy
Kommer bli så härligt att se Gasmans min när han åker ut, han tror han äger hela stället och att han är bättre än alla andra.
Håller med till fullo, killen har enorm hybris, men nu är han utstött av alla då folk har tröttnat på honom och hans ordvitsar och fyllor, de enda han gör att förpesta deltagare och tittare med sitt skit han håller på med.
2020-03-21, 12:45
Medlem
Citat:
Det är det här jag menar med julia o glasman. ger upp aldeles för lätt när man hänger löst, men när man sitter säkert då är det full rulle och fest. såna personer ska inte vara i biggan, jag vill ha tävlingsinriktade individer som krigar tills sista blodsdroppen.
Fast julia gjorde ju det igår natt när hon försökte spräcka alex och viccan vänskap
2020-03-21, 12:45
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Nej, mina 2 favoriter just nu
Nej sluta vill inte höra. Vickan, nej sluta. Skrev du Vickan, neeeeej. Såg jag rätt at du gillar Vickan, Men vad i heliga Moooder säger du. Inte Vickan. allt men inte Vickan, jag ber dig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in