2020-03-21, 12:11
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Igår när Julia och Victoria pratade i badrummet så visste de inte att Alex va gömd på toaletten och redan hade hört deras samtal. Så kom han ut från toaletten mitt i samtalet. Sen gick Julia och ville förklara allt för Alex som hade tjuvlyssnat. Julia är bäst. Alex har förstått att han inte kan lita på Victoria
Vad hörde han?
2020-03-21, 12:12
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Jag har jobbat i samhällets tjänst i nätterna 3 och sovit bort mitt liv däremellan och har bara tittat in i huset någon minut då och då och jag har missat typ ALLT.

Försöker läsa igenom tråden och förstå det här snacket mellan Julia och Jasmine. På vilket sätt har Julia vänt spelet som någon sa? Vad händer? Liten recap någon?

Julia och Glas skulle egentligen pranka igår om ett fejkat triangeldrama men Glas blev så full så fort att han gav upp redan 21. Då satte KGB-mentaliteten i Julia igång och hon gick till Vickan för att prata om örådet och kasta Alex under bussen för att sen gå till Alex och kasta Vickan under bussen.

De var ju Jassas val att hänga med till finalen men nån timme senare vände de sig emot varandra och Vickan blev även sur på Jassa. Julia låtsades som ingenting och fick Jassa att anförtro sig till henne igen på vänskapsnivå. Jassa hänger fortfarande med Vickan men även med Rainbow igen så Julia har gjort nån slags avancerad inofficiell återrekrytering av Jassa

Julia är fan husets mastermind alltså!
2020-03-21, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Hehehe. Ser framför mig Glasman går runt skälv och pratar inte med någon med stel blick.
Exakt min tanke oxå, helt felplacerad alkis... borde aldrig fått komma med
Bannlyst
amilia överdriver skadan
Medlem
Lunatics avatar
Jäkla fort Amilia hoppade i köket nu då.
Medlem
Hahaha
Amilia hjälper aldrig till i köket annars men nu när foten är skadad ska hon bära tunga påsar med pasta för att de andra ska sympatisera
2020-03-21, 12:14
Bannlyst
är sami o glas inte lika tighta längre
2020-03-21, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Vad hörde han?
Hela samtalet som han hörde finns i klipp på tv4play
Medlem
Osten snart slut
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Igår när Julia och Victoria pratade i badrummet så visste de inte att Alex va gömd på toaletten och redan hade hört deras samtal. Så kom han ut från toaletten mitt i samtalet. Sen gick Julia och ville förklara allt för Alex som hade tjuvlyssnat. Julia är bäst. Alex har förstått att han inte kan lita på Victoria

Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vänta VA var Alex inne på toaletten då? Eller är det har bara en konspirationsteori?????

Ja, vad jag minns så gick han in till toaletten, inte ut från den. De började ju prata lite i kod när han kom in.
2020-03-21, 12:16
Medlem
Blaisens avatar
Amilia kommer mjölka sönder det här och rida på "stackars mig-vågen". Snart kommer gnället om att det gör oooont i händerna för det är tungt att bära sig själv på kryckor. Usch, usch och USCH!!
2020-03-21, 12:16
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Exakt min tanke oxå, helt felplacerad alkis... borde aldrig fått komma med
Det skulle vara kul att se.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem