2020-03-21, 12:05
Medlem
När jag var liten önskade jag att jag skulle bryta benet så att jag skulle få kryckor, för jag hade märkt att alla med kryckor fick fett mycket sympatier från alla vuxna.

Slår vad om att Amilia haft samma dröm, och nu är överlycklig över att det äntligen skett. Fast hon har inte ens brutit benet. Hon har _stukat_foten_.
2020-03-21, 12:05
Medlem
Lunatics avatar
Amilia slipper tävla utan att bli auto nominerad som Mergim.
2020-03-21, 12:06
Medlem
D_120s avatar
Det värsta med den här stukningen är ifall

1) Amilia måste lämna dvs blir inte utröstad

2) Blir utröstad medan foten är stukad, då kommer hon o alla andra inbilla sig att vi röstade ut henne för att vara snälla mot henne alternativt att hon inte kan bjuda på sig själv o vi har röstat ut henne pga det

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Igår när Julia och Victoria pratade i badrummet så visste de inte att Alex va gömd på toaletten och redan hade hört deras samtal. Så kom han ut från toaletten mitt i samtalet. Sen gick Julia och ville förklara allt för Alex som hade tjuvlyssnat. Julia är bäst. Alex har förstått att han inte kan lita på Victoria
Vänta VA var Alex inne på toaletten då? Eller är det har bara en konspirationsteori?????
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
När jag var liten önskade jag att jag skulle bryta benet så att jag skulle få kryckor, för jag hade märkt att alla med kryckor fick fett mycket sympatier från alla vuxna.

Slår vad om att Amilia haft samma dröm, och nu är överlycklig över att det äntligen skett. Fast hon har inte ens brutit benet. Hon har _stukat_foten_.

Hon är en Münchhausen.
2020-03-21, 12:07
Medlem
__Alez__s avatar
Haha Amilia lyckades skada halva styrkan igår men skada sig själv mest.
2020-03-21, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Amilia: Pratade med läkaren o det här håller i sig några veckor

Då får hon väl lämna?
Ja hon lär ju bli autonominerad när hon inte kan vara med i tävlingar. Om inte BB gör om tävlingarna så hon kan vara med
2020-03-21, 12:08
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Ja hon lär ju bli autonominerad när hon inte kan vara med i tävlingar. Om inte BB gör om tävlingarna så hon kan vara med

Kommer väl köra skolveckan eller liknande allt för att få behålla sin prisgris
2020-03-21, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Det värsta med den här stukningen är ifall

1) Amilia måste lämna dvs blir inte utröstad

2) Blir utröstad medan foten är stukad, då kommer hon o alla andra inbilla sig att vi röstade ut henne för att vara snälla mot henne alternativt att hon inte kan bjuda på sig själv o vi har röstat ut henne pga det

Det värsta jag läst! Och om hon tävlar och misslyckas kommer ju foten vara anledningen. (Om det är en fysisk tävling)
2020-03-21, 12:10
Medlem
Lunatics avatar
Citat:

hehehe så sant.

Har bara hoppat på krycker 1vända i någon vecka. Men det va efter opererat knät efter motorcykel vurpa.
Bryta benet har jag fobi för. Mår illa när jag ser någon med brutet ben peka åt fel håll.
2020-03-21, 12:11
Medlem
Citat:
Vänta VA var Alex inne på toaletten då? Eller är det har bara en konspirationsteori?????
Han va på toaletten, jag såg hela kvällen och natten. De skämdes lite när han kom ut och hade lyssnat på toan
2020-03-21, 12:11
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Det värsta jag läst! Och om hon tävlar och misslyckas kommer ju foten vara anledningen. (Om det är en fysisk tävling)

Hahaha ja fast i ärlighetens namn så hade det inte varit foten hade det varit något annat

Hon har mååånga ursäkter kvar på lager

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in