2020-03-21, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Frågade om han känner mer än vänskap för Lennie samt en fråga om de är mer än bara vänner
Fatta vad kul om det skulle komma med😂
2020-03-21, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Fatta vad kul om det skulle komma med😂
Han hade skitat på sig ”Nääeäeee vadååå nääee haha han är min stooreebrrrooor hehe”
2020-03-21, 11:56
Medlem
csfs avatar
Skulle någon kunna lägga upp sluttiderna från gårdagens tävling
2020-03-21, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vad sa dem?
Victoria blev skitkränkt när Jasmine sa åt henne förut att hon var bitsk igår, så då började hon prata om att "MeN JasMiNe ÄR oCkSå BiTsK" och Martin hakade på och ba "Uuh jaa, ibland lägger hon sådana kommentarer" typ.

När Victoria två minuter innan ältade något Sami hade sagt åt henne igår (som hon inte ens minns vad det var), och hon "TyCkEr MaN KaN Ta DeT MeD PeRsOnEn DeT GäLlEr På En GåNg".

Ah. Jag vet inte. Har redan glömt vad de sa. Jag är trött haha.
2020-03-21, 11:59
Bannlyst
Ruggugglan victoria måste ut. Fan vad jag hatar henne.
2020-03-21, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Vickan manipulerar och får den snällaste att snacka skit också, tyvärr
Nu är väl inte Martin världens mest oskyldiga heller, men han är ju aldrig den som bjuder in till en skitsnackarsession. Tycker bara det är ett konstigt beteende att Jasmines SnUbBe och BäStA VäN börjar snacka skit om henne så fort hon lämnar rummet.
2020-03-21, 12:02
Medlem
Hur lång tid kommer det ta innan Amilia ”glömmer” hur ont hon har och sätter ner foten utan problem?
2020-03-21, 12:03
Medlem
D_120s avatar
Amilia: Pratade med läkaren o det här håller i sig några veckor

Då får hon väl lämna?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Kan inte Martin bara dumpa det där skräniga odjuret Jasmine, då hade man kunnat gilla honom. Blåvalen, Jasmine och Vicky står i en helt annan liga som jag avskyr. Inte ens Mergim berör mig jämfört med de tre.
Victoria har faktiskt seglat upp högst på ogillar-listan hos mig. Till och med över Amilia. Mest för att Amilia KAN vara rolig, men Victoria verkligen bara är oskön mot allt och alla hela tiden. Ingen kan säga minsta lilla kritiska saken utan att hon ska hugga tillbaka.

Som igår när hon skrek "MEN AVBRYT INTE" till någon, varpå Sami sa "Ska du säga? Du avbryter ju alla hela tiden" och hon svarade "AaHA Då FåR Du VäL TyCkA DeT dÅ SoM aTt JaG BrYr MiG Om VaD dU TyCkEr" och såg ut som att någon kidnappat hennes kattunge i ett halvt sekel efteråt.
Medlem
DigglerNicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Har du sett dokumentären raggarjävlar?

Det har jag, men har du hört han själv säga att han hatar raggare och han inte är en raggare själv? Nej det har jag, i Lyxfällan
Medlem
Igår när Julia och Victoria pratade i badrummet så visste de inte att Alex va gömd på toaletten och redan hade hört deras samtal. Så kom han ut från toaletten mitt i samtalet. Sen gick Julia och ville förklara allt för Alex som hade tjuvlyssnat. Julia är bäst. Alex har förstått att han inte kan lita på Victoria
2020-03-21, 12:04
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Hur lång tid kommer det ta innan Amilia ”glömmer” hur ont hon har och sätter ner foten utan problem?

Om produktionen bjuder på pizza kanske så kommer hon springa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in