2020-03-21, 10:22
Medlem
Lord2Moynes avatar
Lite klent virke dom fått in om det ska hålla för smärta Amilia.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Jag har jobbat i samhällets tjänst i nätterna 3 och sovit bort mitt liv däremellan och har bara tittat in i huset någon minut då och då och jag har missat typ ALLT.

Försöker läsa igenom tråden och förstå det här snacket mellan Julia och Jasmine. På vilket sätt har Julia vänt spelet som någon sa? Vad händer? Liten recap någon?
Tror Jullan försöker få Jassa att fatta att Vickan är en kappvändare. drog på BB för 30min sedan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Blir extra kul om kryckorna går sönder, eller om de åtminstone lämnar djupa märken i golvet.
Ja hon kanske skadar sig ännu mer o tvingas lämna :P
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Jag har aldrig hört henne säga tack, Alex kom med frukost till henne inget tack.
Lennie och sami ska bygga en krycka till henne inget tack ... översittar fitta
största översittargrisen hon är ju moderat, har väl fått allt serverat i livet, usch
2020-03-21, 10:23
Medlem
Angående tävlingar om nu Amilia skadat sin fot på riktigt...kommer de anpassa så att hon kan tävla ändå eller kommer hon sitta nominerad pga skadad fot nästa vecka??
2020-03-21, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Tror ni Sami fortfarande är knäckt över att Jasmine hellre ville ha Martin och sluta va kär i Sami när han kom in?
Inte ett dugg, han är där för cashens skull
2020-03-21, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Angående tävlingar om nu Amilia skadat sin fot på riktigt...kommer de anpassa så att hon kan tävla ändå eller kommer hon sitta nominerad pga skadad fot nästa vecka??
Hon har på tisdag till att repa sig annars blir det autonominering skulle jag tippa på
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Tror ni Sami fortfarande är knäckt över att Jasmine hellre ville ha Martin och sluta va kär i Sami när han kom in?

nej varför skulle han vara det för?
Bannlyst
Citat:
Är det bara jag här inne som inte hatar Vicky? Försöker till och med störa mig på henne för att inte känna mig utanför här men det går inte

Varför är Glasman sur? Har helt missat anledningen.

Vicky är en vidrig människa. Att dom inte läser den lilla köttbullen därinne.

Glasman surar för att han fick sin sömn förstörd inatt och säkert en del andra anledningar, en grinig gubbe helt enkelt.
Senast redigerad av La Belva 2020-03-21 kl. 10:26.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Är det bara jag här inne som inte hatar Vicky? Försöker till och med störa mig på henne för att inte känna mig utanför här men det går inte
Jag har inte fattat hela Victoria-grejen, men kan väl konstatera att hon säger olika saker till alla hon snackar med och att kontentan blir att precis ingen vet var de har henne. Har svårt att tro att det handlar om taktik, då det inte verkar finnas någon plan. Det är väl troligen så hon är.

Jag har åtminstone börjat rösta till hennes nackdel, då jag precis som du inte vill känna mig utanför.
Medlem
Amilia är fan en Münchhausen-brud!
2020-03-21, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej varför skulle han vara det för?

Det är ju naturligt att man blir knäckt när man märker att brudarna flockas kring en annan snubbe, tar på ens ego.
2020-03-21, 10:25
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Tror Jullan försöker få Jassa att fatta att Vickan är en kappvändare. drog på BB för 30min sedan.

Ah. Det vore fan på tiden.

Varför är Glasman sur?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in