2020-03-21, 06:05
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Här gick man och la sig och så har tydligen Sami varit extra legendarisk? Man vill inte missa sådant!
2020-03-21, 06:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av p5y
såg nyss på dagens avsnitt, har mergim dragit än?

Han sover i vardagsrummet. Inte ens ett evinnerligt pipande från köket - tydligen en öppen kylskåpsdörr - lyckades väcka honom.
2020-03-21, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Här gick man och la sig och så har tydligen Sami varit extra legendarisk? Man vill inte missa sådant!

Han fick god hjälp av de andra ("öppet mål").
2020-03-21, 06:38
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Kollat klippet på appen nu, när Amilia frågade vem Lennie skulle knulla skiten ur. När han sa "Victoria" fick Amilia ett ansiktsuttryck som jag kan föreställa mig är identiskt med det hon får varje gång hon ställer sig på en våg.
2020-03-21, 07:30
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Kollat klippet på appen nu, när Amilia frågade vem Lennie skulle knulla skiten ur. När han sa "Victoria" fick Amilia ett ansiktsuttryck som jag kan föreställa mig är identiskt med det hon får varje gång hon ställer sig på en våg.

God morgon.

Tummen upp för din nya Avatar.
Vi borde skicka alla såna där klipp till henne från liven. Så hon fattar hur tydlig hon är i sitt kroppsspråk. Tror du hon skulle skämmas?
Hon skulle väl antagligen skylla på någon annan
Vad fan himlar du för Amilia?

Det var som en VERBAL ÖRFIL på henne.
Senast redigerad av Trollsvans 2020-03-21 kl. 07:41.
2020-03-21, 07:54
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
God morgon!
Julia är den enda som är värd att lägga energi på.
Hon är den enda som vågar vara sig själv, övriga spelar teater inför kamerorna och fiskar röster.
Jag utgår från att du skämtar.
2020-03-21, 08:13
Medlem
137MGs avatar
Godmorgon allihopa! Kan inte släppa bilden på amilias röv. Inte ens i min vildaste fantasi hade jag kunnat föreställa mig den synen.

Känner att jag t.o.m kan uppskatta min egna röv just nu. Så det lär man ju tacka henne för iaf
2020-03-21, 08:22
Medlem
Morrn!

Kan någon uppdatera mig om läget gällande utröstning, Lennie, Mergim, Glasman o Julia hänger löst väl?
Har någon vunnit ngn makt att rädda någon än?
Sorry men hängt med dåligt i veckan
2020-03-21, 08:26
Medlem
Doctors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kikkert
Morrn!

Kan någon uppdatera mig om läget gällande utröstning, Lennie, Mergim, Glasman o Julia hänger löst väl?

De har inte presenterat resultatet officiellt än,men Victoria vann makttävlingen.
2020-03-21, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doctor
De har inte presenterat resultatet officiellt än,men Victoria vann makttävlingen.

Tack snälla!
2020-03-21, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manodepressiv
Någon måste ha glömt en kylskåpsdörr öppen för man hör ett rytmiskt pipande i kökskameran. Det är kul.
Jassa var där efter sex med Martin, kl var 02.30 då så säkert hon som har glömt det. Mysigt med varma kylskåpsvaror nu!
2020-03-21, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kikkert
Morrn!

Tittarna får rösta på vem vi vill rädda till kl 10 idag mellan Lennie, Julia och Glasman. Mergim är autonominerad direkt till måndagsfinalen så han är inte med nu.
Verkar som att Lennie vinner med tanke på alla kommentarer och röstningar online.

Victoria vann makttävlingen när vi tog tiden igår. De flesta av oss tror hon kommer rädda Mergim på måndag. Då står Julia och Glasman mot varandra i en utröstning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in