2020-03-21, 03:59
Medlem
manodepressivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Sover inte Mergim och Victoria i soffan? De borde väl höra det??? Fast alla kanske inte är lika lättväckta/lättirriterade som mig i och för sig haha.

Jo det gör de. Hoppas all mat blir härsken och de får skulden.
2020-03-21, 04:12
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Alltså faaan blir så ledsen varenda gång ni nämner det. Kommer aldrig förlåta mig själv för att jag missade den nattens händelser </3 men riktigt bra kväll faktiskt! Den var jävligt seg i början men gick fan från 0 till 100 på tio minuter hahah. Vet knappt vad som hänt fast jag kollat hela kvällen.

Hahaha jag lider med dig. s856! Historiskt. Garanterat den kvällen som gjorde att jag fastnade för den här säsongen

Fan vad man saknar honom ändå, Patzy. Älskar att användaren som alltid skrev inlägg om Patzy och hans äventyr hemma på gården även lämnade tråden när han lämnade BB så jävla många här inne med dold agenda.
2020-03-21, 04:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Hahaha jag lider med dig. s856! Historiskt. Garanterat den kvällen som gjorde att jag fastnade för den här säsongen

Fan vad man saknar honom ändå, Patzy. Älskar att användaren som alltid skrev inlägg om Patzy och hans äventyr hemma på gården även lämnade tråden när han lämnade BB så jävla många här inne med dold agenda.
Det värsta är att veta att jag seriöst missade det med typ en kvart-20 min...

OMG det har jag inte ens tänkt på, men nu när du säger det så har jag inte sett den människan här sedan han lämnade hahah fan vad sjukt. Jag var inget superfan av Patzy, men måste ändå erkänna att han var väldigt underhållande till och från.
2020-03-21, 04:27
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manodepressiv
Någon måste ha glömt en kylskåpsdörr öppen för man hör ett rytmiskt pipande i kökskameran. Det är kul.

Rytmiska pipanden kan vara både otroligt upphetsande men även tecken på kontakt med utomjordisk intelligens.
Det coolaste vore om man kunde kombinera dessa två.
Och ännu coolare om man kunde inkludera dessa i en vild scat och BDSM session.
Vad tycker ni mina vänner?

Är det kanske bara något så banalt som en öppen kylskåpsdörr ändå? Men isåfall, vem är kylen??
2020-03-21, 04:38
Medlem
manodepressivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Rytmiska pipanden kan vara både otroligt upphetsande men även tecken på kontakt med utomjordisk intelligens.

Är det kanske bara något så banalt som en öppen kylskåpsdörr ändå? Men isåfall, vem är kylen??

Fick stånd av tanken på scatting och BDSM med utomjordisk intelligens. Detta trots 30+ timmar på pulver.
2020-03-21, 04:47
Medlem
Citat:

Det kan vara en nedräkning för hela världen, som av någon anledning placerats inne i huset. Pipandet upphör inte även om de vaknar och stänger kylskåpsdörrar. Det fortsätter tills allt liv utanför har tystnat. Deltagarna kliver till slut ut ur huset, ser ingen annan. Det är upp till dem att "återuppliva" det mänskliga släktet.
2020-03-21, 04:49
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Jag har inte sett lika mycket BB 2020 som du så egentligen borde jag hålla käften, men jag känner ändå att jag måste ifrågasätta diagnosen. Homosexus doldus tycker jag är direkt felaktigt. Karln är fullfjädrad homosexus och döljer det inte alls.

Att symptomen som uppvisats ikväll kommer av bristus på kukus och botas på det sätt du föreslagit betvivlar jag dock inte en sekund.
Du har en poäng där bäste kollega, men betänk att han inte är människa som du, jag och de flesta andra.
Han är Alban, en avart till ras som till och med de allra smutsigaste muslimska homofiler föraktar.
De Kazakstanska muslimerna hävdar att Albaner parar sig med hundar (något som hittills aldrig bevisats)
Även vissa stammar hos de Uzbekiska muslimerna har samma uppfattning.

Därför kan hans Homosexus uppfattas som helt öppen i vår kultur, men i hans kultur räknas den fortfarande som dold så länge han inte idkar samlag med män under 14 år offentligt inför sina föräldrar.

I sådana fall är det standard att mottagarens föräldrar skänker givarens föräldrar en utombordsmotor inom tio dagar.
2020-03-21, 05:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Klart du gillar Patzy, du är ju en homo märks ju tydligt i det du skriver. Frågan är varför du ens skriver i tråden med tanke på hur patetiskt och efterbliven du är, alltid vart lika bögig?

Bögfjolla som borde hålla din käft i fortsättningen i tråden innan du får möblera om vissa saker.
Möblerar gärna om ditt ansikte din jävla pajas. Du sitter här och leker haha visa att du är man
2020-03-21, 05:05
Medlem
Citat:
Du har en poäng där bäste kollega, men betänk att han inte är människa som du, jag och de flesta andra.
Han är Alban, en avart till ras som till och med de allra smutsigaste muslimska homofiler föraktar.
De Kazakstanska muslimerna hävdar att Albaner parar sig med hundar (något som hittills aldrig bevisats)
Även vissa stammar hos de Uzbekiska muslimerna har samma uppfattning.

Därför kan hans Homosexus uppfattas som helt öppen i vår kultur, men i hans kultur räknas den fortfarande som dold så länge han inte idkar samlag med män under 14 år offentligt inför sina föräldrar.

I sådana fall är det standard att mottagarens föräldrar skänker givarens föräldrar en utombordsmotor inom tio dagar.

Alban, Dr Alban? Tidlösa låtar, framför allt "Alla vi" med legenderna Borg och Brolin. Oförglömligt.

Utombordsmotor: Barndomsminnen. Märket Evinrude (produktplacering?), oumbärlig ute på Mälaren.
2020-03-21, 05:20
Medlem
Citat:
Jag är väldigt ny i trådjäveln och pallar inte läsa ikapp.

Allmänna ståndpunkten här är att Jasmine, Sami och Julia är bäst?

Helt åt helvete fel.
Ta bort Jassa, så är du på rätt spår igen!

God morgon förresten
2020-03-21, 05:25
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Helt åt helvete fel.
Ta bort Jassa, så är du på rätt spår igen!

God morgon förresten
God morgon!
Julia är den enda som är värd att lägga energi på.
Hon är den enda som vågar vara sig själv, övriga spelar teater inför kamerorna och fiskar röster.
2020-03-21, 05:47
Medlem
p5ys avatar
såg nyss på dagens avsnitt, har mergim dragit än?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in