2020-03-21, 01:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lilpeeep
Mergim kan inte bli räddad eftersom han är autonominerad

Snart blir du hotad.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Ska vi prata om elefanten i rummet o självklart är det Amilia

De flesta här har fattat grejen för att det är så olidligt genomskinligt

Så fort Amilia blir dissad ska hon bete sig som ett offer gällande något annat o då locka till sig Lennie

Säga vad man vill om Lennie, men hur han beter sig är som en anhörig vilket är YTTERST allvarligt

Han är anhörig till en otroligt manipulativ människa. Lennie G är inte dum som inte inser detta, det är svårt att "vakna upp" ur detta tillstånd, man behöver avstånd o andra människors synpunkter för att verkligen förstå detta.

Men ja, jag avskyr Amilia o kallat henne massa saker, men det är inte ens roligt längre hur hon håller på ikväll. Det största offret är Lennie, som via sin godhet gör allt att folk ska må bra och är för innästlad för att se manipulationen som sker. Det är fan sorgligt lika som att se ett barn trösta sin alkisförälder (inget skämt eller överdrift här gällande det eller något i texten)

Imorgon o andra dagar ska hon klänga på Lennie återigen o kräva pussar o kramar

Det har gått alldeles för långt med detta o det är oerhört vidrigt

Jag nämnde det tidigare, Lennie är det perfekta "offret".

Han är en väldigt godhjärtad människa, nästan alltför osjälvisk. Så fort hon visar sin svaga sida så vill han "hjälpa" henne.

Rent fysiskt kan han heller inte komma undan, eftersom de är "fast" inne i huset.

Hon söker sig till honom varje gång hon inte får tillräckligt med uppmärksamhet från andra, just eftersom hon märker att han alltid svarar tillbaka.
Medlem
Blaisens avatar
Och nu tofflade Lennie tillbaka in i S2...SUCK!
2020-03-21, 01:54
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Julia: ”jag är medlem i mensa”

Tävlingen i veckan:

Vad heter Kanadas huvudstad?
Julia: ”Washington”

Vad är 7x8?
Julia: ”48”

Men herregud är du allvarlig?

Allmänkunskap har INGET med IQ-test att göra. Gör en fejk iq test ala illustrerad vetenskap så kan jag garantera att det inte står något om något land

Senast redigerad av D_120 2020-03-21 kl. 01:56.
Avslutad
Victoria tror sig kunna mycket men hon är ändå inte i närheten av Patzys kunskaper. Han är ett orakel. En allvetare av sällan skådat slag.
Medlem
__Alez__s avatar
Stackars Glempa som måste springa mellan Amilia och Mergim och gulla.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Man kan ju alltid hoppas
Vi skickar hem honom till mamma på måndag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Jo, tydligen kan han det
Näää vafan på riktigt? Vem har sagt det?
Medlem
Bbbloopers avatar
Victoria: Du kommer ha fett ont i hårfästet imorgon!
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebe11
Ja eller så kan folk ha kul och larva av sig utanför sovrummet innan dom går in dit? borde ju också fungera tänker jag. Plus att den som vill får sova. Sunt förnuft tänker jag.

Måste få småprata, fnissa och gosa lite.

Hörselproppar finns i huset och de kan även få fler av produktionen.

De är i huset 100 dagar sen troligtvis aldrig mer i deras livstid, släpp loss lite. De gick inte in dit för att få sova bra i 100 nätter.

All incl med fri tillgång till gym och de ska vinna en mille. Nä, lite fniss och prat in på småtimmarna får de leva med. De ska inte med någon buss imorgonbitti, sovmorgon till minst 9-10.

Frågor på det?
2020-03-21, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebe11
Fyfan jag lider med Glasman nu. Folk som inte kan hålla käften i sovrummet. Vidrigt!
Dom var ju tysta när dom kom in och skulle lägga sig.
Nu är det ett jävla liv istället. Låt Sami sova.
2020-03-21, 01:55
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Jag nämnde det tidigare, Lennie är det perfekta "offret".

Han är en väldigt godhjärtad människa, nästan alltför osjälvisk. Så fort hon visar sin svaga sida så vill han "hjälpa" henne.

Rent fysiskt kan han heller inte komma undan, eftersom de är "fast" inne i huset.

Hon söker sig till honom varje gång hon inte får tillräckligt med uppmärksamhet från andra, just eftersom hon märker att han alltid svarar tillbaka.

Ja, det är oerhört sorgligt o hjärtskärande att se Lennie när Amilia börjar med sina manipulativa fasoner. Vidrigt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in