2020-03-21, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plogbil
Nu brann det för Glasman,gick ut slängde igen dörren utan ett ord.

Hoppas gubbjäveln spyr och är riktigt bakis imorrn
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plogbil
Nu brann det för Glasman,gick ut slängde igen dörren utan ett ord.

Tänk dig Glasman på kollo när 20 pers sover i ett stort militärtält och han gnäller att det ska vara tyst för han ska sova, sen springer ut ur tältet som en dramaqueen och sover ensam i en buske i skogen.
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
HUR är du före?? Varför är vissa före i liven jag har inte förstått detta! Hjälp

Är jag??? har trott att jag varit efter hela kvällen, helt ärligt
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Ja galenskapen är värre än Philip som fortfarande gömmer sig under osynlighetsmanteln han besitter för att slippa bli utkastad

Hade reagerat exakt som Glas för att vara ärlig

Hahahahahahaha! Jag också! Som Martin sa: "Han är ju 38 också" hahahahaahaha son i för gammal antar jag. Han har ju blivit väckt och är säkert bakis som satan.
2020-03-21, 01:42
Medlem
Kbyairs avatar
Vill bara slänga in att Victoria är utbildad flygvärdinna och har förmodligen en utbildning inom grundlig sjukvård då också... och då självfallet blir mer självklar att hantera ev skador som kan ske.

Och Mergim har haft smärtkrämpor flera flera gånger i huset. Det kan vara magkatarr där...
2020-03-21, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kbyair
Vill bara slänga in att Victoria är utbildad flygvärdinna och har förmodligen en utbildning inom grundlig sjukvård då också... och då självfallet blir mer självklar att hantera ev skador som kan ske.

Och Mergim har haft smärtkrämpor flera flera gånger i huset. Det kan vara magkatarr där...

Mergim är en fjortis, jag trodde också att jag spydde blod när jag var 18 år och drack rödvin.
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:

Man kan ju alltid hoppas
Medlem
Boonks avatar
Citat:

Hahahaha betalade du 50 spänn för detta????????
Medlem
När ska amilia sluta gnälla!? Tynnnn!
Medlem
D_120s avatar
Ska vi prata om elefanten i rummet o självklart är det Amilia

De flesta här har fattat grejen för att det är så olidligt genomskinligt

Så fort Amilia blir dissad ska hon bete sig som ett offer gällande något annat o då locka till sig Lennie

Säga vad man vill om Lennie, men hur han beter sig är som en anhörig vilket är YTTERST allvarligt

Han är anhörig till en otroligt manipulativ människa. Lennie G är inte dum som inte inser detta, det är svårt att "vakna upp" ur detta tillstånd, man behöver avstånd o andra människors synpunkter för att verkligen förstå detta.

Men ja, jag avskyr Amilia o kallat henne massa saker, men det är inte ens roligt längre hur hon håller på ikväll. Det största offret är Lennie, som via sin godhet gör allt att folk ska må bra och är för innästlad för att se manipulationen som sker. Det är fan sorgligt lika som att se ett barn trösta sin alkisförälder (inget skämt eller överdrift här gällande det eller något i texten)

Imorgon o andra dagar ska hon klänga på Lennie återigen o kräva pussar o kramar

Det har gått alldeles för långt med detta o det är oerhört vidrigt
Medlem
Martin riktigt stolt ”Såg ni när jag slog henne med toffeln?” Ibland är han skön.

Med Julia som sitter där och slickar på Jassa och honom.
2020-03-21, 01:45
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Är jag??? har trott att jag varit efter hela kvällen, helt ärligt

Är så frustrerande att titta på discorden o folk skriver BREEEV sedan går det en minut för mig o den där lampan för brev blinkar

Men det är fan värre att någon på FB är före på så sätt att jag läser saker i förtid haha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in