2020-03-21, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Som jag förstått det så har Vickan som är överkåt på Martin och klänger sig in mellan honom och Jasmine hela tiden frågat Martin om han skulle kunna kyssa henne.

Varvid Martin sagt nej jag har ju jasmine.

Och då undra hon om han skulle kunan gjort det på utsidan och han sa något om ja kanske men jag har ju jasmine.

Varvid hon springer iväg och börjar böla men vill uppenbarligen inte att folk ska veta vad det handlar om så hon lägger över känslorna på annan skit och lackar ur på alla omkring sig.

Äckliga jävla ankläpp fattar hon inte sin egna liga? Det är patetiskt att hon ens klänger på Martin och tror.

Hon vill alltid känna bekräftelse att hon får alla killar, hon gjorde likadant med Alex när han inte gav henne bekräftelse då börja hon också böla
Medlem
foxieroxies avatar
Martin ser lurig ut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
Jasse säger att hon stör sig på vickan
Missade detta. Vad sa hon??
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Jasmine DU ÄR SÅ JÄVLA SNYGG.
Kan du lära mig allt du kan!?!?!?!??!???!?

Du är så jävla söt, fin kropp och skelögd, du är min cup of tea, bli min privata engelskalärare SNÄLLA så föder jag dina barn...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Jass: Jag stör mig på henne (Vickan) ibland.
För att hon är osäker som jag fattade.
Hon är ju på Martin hela tiden.
2020-03-21, 00:18
Medlem
riskns avatar
Men varför försöker de prata med henne när hon är full? Hon vet att alla pratar bakom hennes rygg just nu och blir ännu mer irriterad. De måste låta henne gå och lägga sig.
Medlem
xrlpyts avatar
Tycker fortfarande synd om Frida där inne. Hon vet att hon i bästa fall är nummer 4, i den grupp HON försöker bli en del av. Visst, det är ett spel, hon kan inte vänta sig något annat, men jag tycker att det verkligen syns att hon försöker bli omtyckt. Går runt till alla, stöttar alla, skrattar åt allas skämt, kämpar för att bli en del av gänget, begär inget för egen del..

Jag skulle aldrig vilja ligga med henne, men skulle gärna gå in i huset och krama henne några timmar. <3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Hon vill alltid känna bekräftelse att hon får alla killar, hon gjorde likadant med Alex när han inte gav henne bekräftelse då börja hon också böla

Ja hon ska tjuta sig till bekräftelse, enormt störig människa tål henne inte för fem öre.
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Låter ej detta inlägg gå förbi utan att tillägga: saknaden är stor!

Väldigt stor! Man har ju sina favoriter mer här på FB än i huset haha
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Fattar jag rätt nu, har Julia pulveriserat Jassas alternativa allians med Alex och Vickan nu för att få tillbaka Jassa till Rainbow?

Hon är fucking mastermind alltså!
Va? Hur skulle det gå till?
2020-03-21, 00:19
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Missade detta. Vad sa hon??

hon störde sig hennes sätt som berodde på att hon är osäker typ
2020-03-21, 00:19
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
https://www.tv4.se/big-brother-sverige/klipp/amilias-fr%C3%A5ga-till-lennie-vilken-kvinna-i-huset-skulle-du-knulla-j%C3%A4vulen-ur-12533820

Haha alltså det här klippet är SÅ perfekt. Amilia tror hon är sååå skÖööÖn o roOoOlig, sen vid 36 sekunder sjunker leendet där hon tänker: "Tänk om han inte väljer MIG"

O sen slår verkligheten in i hennes ansikte

Åååh underbar klipp <3
Älskar att de lagt ut det här klippet! Man tycker nästan synd om henne i en mikrosekund, men sen fick de med hennes ögonhimlande i slutet och man minns vem hon är.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in