2020-03-21, 00:10
Medlem
Deus-Culpas avatar
Älskar att Sami och Glasman kokade ihop något i duschen tidigare och sen berättade Glasman för Julia... men vi fick inte höra vad det var för BB är efterblivna och bytte till när de satt och skrek vid bordet.
2020-03-21, 00:11
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Han skulle sparka in mina tänder när jag frågade vart Jassa sov.
Skrev att han kan komma till Västerås. men han vill ta det på Disco någonting

Stön, ni var töntiga båda två.
Jag fick lunarflashbacks när killarna satt och grälade om vilket 2 hand som var bäst att tanka Onyxia med i WoW
Ni var pinsamma båda två, men du vet att jag älskar dig ändå Lun.

Nu kör vi vidare med lite BB-hat tycker jag
Medlem
avixs avatar
Julia/Olga är typ den enda som inte spårat ikväll av de som druckit. Vad hände?
Medlem
Fast jag fattar ändå inte även om Julia berättade till viccan om detta så finns det ingen anledning för henne att bli arg då alex så typ samma sak till Viccan öppet
Medlem
Som jag förstått det så har Vickan som är överkåt på Martin och klänger sig in mellan honom och Jasmine hela tiden frågat Martin om han skulle kunna kyssa henne.

Varvid Martin sagt nej jag har ju jasmine.

Och då undra hon om han skulle kunan gjort det på utsidan och han sa något om ja kanske men jag har ju jasmine.

Varvid hon springer iväg och börjar böla men vill uppenbarligen inte att folk ska veta vad det handlar om så hon lägger över känslorna på annan skit och lackar ur på alla omkring sig.

Äckliga jävla ankläpp fattar hon inte sin egna liga? Det är patetiskt att hon ens klänger på Martin och tror.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Vad är det för jävla barnrumpor inne i detta hus? Fan sånt här skit lär man sig under tonåren. Inte när man är 25+.
Ingen middag då går MYCKET snett
2020-03-21, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa
Är Victoria schizofren? Medicinerar hon?

Hon är glad så länge alla tycker om henne, men bryter ihop så fort en enda person inte gör det. "Den perfekta BB-deltagaren" - får alla andra att må bra, helt utan egen agenda. Synd om den som vågar kritisera henne, de framstår som raktigenom onda människor.
Medlem
theeaglefalks avatar
Haha ägde Amilia sig själv ikväll genom att fråga den ”vem du skulle knulla skiten ur” av tjejerna frågan och han svara Victoria😂 Priceless blick på Amilia efter och gick återigen tomhänt till banken efter desperata fisket efter Lenny.... finns på cmores sida som klipp för er som vill se
Medlem
__Alez__s avatar
Fint snack mellan Sami, Julia och Jassa gamla team Rainbow. Snackar om Glasman om att han skryter om hur bra han är på att kröka, däcka kl9.
2020-03-21, 00:13
Medlem
Deus-Culpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Ingen middag då går MYCKET snett

Men tror du det är en ursäkt?? Förhelvete, man dricker inte på tom mage om man inte är fjortis.
Medlem
Bulletzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Som jag förstått det så har Vickan som är överkåt på Martin och klänger sig in mellan honom och Jasmine hela tiden frågat Martin om han skulle kunna kyssa henne.

Varvid Martin sagt nej jag har ju jasmine.

Och då undra hon om han skulle kunan gjort det på utsidan och han sa något om ja kanske men jag har ju jasmine.

Varvid hon springer iväg och börjar böla men vill uppenbarligen inte att folk ska veta vad det handlar om så hon lägger över känslorna på annan skit och lackar ur på alla omkring sig.

Äckliga jävla ankläpp fattar hon inte sin egna liga? Det är patetiskt att hon ens klänger på Martin och tror.

Haha nej , var väl blåvalen som fråga det?
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Stön, ni var töntiga båda två.
Jag fick lunarflashbacks när killarna satt och grälade om vilket 2 hand som var bäst att tanka Onyxia med i WoW
Ni var pinsamma båda två, men du vet att jag älskar dig ändå Lun.

Nu kör vi vidare med lite BB-hat tycker jag
Jag frågade vart Jassa sov. trodde inte han skulle flippa på det. sen va allt igång. hehe

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in