2020-03-20, 23:52
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Driparklan
Så 46 av 55 har varit över 50. Hur många har andra sjukdomar förutom c-19?

Information om andra sjukdomar framgick inte. Men var och varannan jävel har ju hypertoni (vilket är en hög riskfaktor) så det är ju en lågoddsare.
Citera
Medlem
AttCzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solo-112
Minns jag rätt var det 2 år sedan vi passerade 50% fet befolkning i Sverige.

Givetvis en konsekvens av gott leverne, vi får betala för det nu..

Pratar vi om överviktighet eller att man är tjock?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAbbe
Fullt med idioter som drack alkohol på en pub på Regeringsgatan i Sthlm. En liten pub, fullt med idioter.

Fyfan!

Politiker?😬
Citera
Medlem
Smaka-migs avatar
HEJ!

Hur kommer det sig att det sker ett utbrott nu? kineserna har ju ätit vilda djur ett bra tag. Varför sker det ett utbrott av covid-19 just nu?
Citera
Medlem
solo-112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neurowipe
Antagligen skillnad på mullig och fetto. Kan vara bra att ha lite att ta av om man ska ligga face down 3 veckor med slang i halsen.

Absolut. Jag tror definitionen var "överviktiga". Men det är helt ur mitt minne så det kan vara fel..
Citera
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAbbe
Fullt med idioter som drack alkohol på en pub på Regeringsgatan i Sthlm. En liten pub, fullt med idioter.

Fyfan!

Jag var ute på stan för en timme sedan (bor rätt centralt, cyklar in på 8 min) och det var full fart överallt. Pubar och uteställen, fullt ös, ingen Corona i sikte.

Fasiken vilken smittspridning det måste bli i landet när det är så här.
Citera
2020-03-20, 23:53
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 50bomb
Krävs ju iva-vård för ett antal unga varje år i vanlig influensa, utan att läkarna kan förklara varför. Är du lika upprörd då?

Nej, för ingen har ljugit om det faktumet.
Citera
Medlem
Vasterass avatar
Utrota judarna, den absolut bästa åtgärden för att skydda befolkningen!
Citera
Medlem
Fregrettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foreknowledge
I slutändan spelar det ingen roll vilken etnicitet du är ifrån eller vad inte. Har för mig att den vita folket blir mer smittsam än människor från tex. Afrika, Mellan Östen, Asian. Varför? Den oändliga, snabbmat, som de vita människorna förde sig själva för enbart njutningsändamål, under många decennier, har definitivt haft en påverkan på hur väl ditt kroppstillstånd är, strukturen hos dig. Dina gener.

Människor från tex. Afrika, Mellanöstern, stannar och äter samma mat dagligen. Medan Européerna/ Amerikanerna/Australierna älskar verkligen, verkligen, McDonald's, vilket skadar dina gener. Vilket gör att du har en bra, men sämre, immunförsvar än människor från tex. Afrika och Mellanöstern.

You are what you eat.

https://www.foxnews.com/health/nutrigenomics-harnessing-the-power-of-food-to-change-your-genes

Det är framförallt negrer och araber som äter på McDonalds och liknande. Prova gå in i en och se me dina egna ögon.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Det är för att de inte vill skrämma upp den arbetande delen av befolkningen.

Allt som FHM och regeringen har gjort hittills har gått ut på att mörka och vilseleda folket. Tanken har väl varit att det kommer lösa sig

Det är nog så, men de kommer ju sannolikt lynchas efteråt när detta kommer ut.
Citera
Medlem
outoftheblues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Även ett mindre antal unga och friska dör i pandemier. Det är tyvärr ett faktum.
Dom kanske använder droger, men eftersom det är kriminaliserat vill de inte berätta det. Kan drogbruk (rekreationellt) sätta ner immunförsvaret? Vidare hälsosamt är det väl inte.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Men hem borde vara ok?
Borde vara då de väl vill ha bort alla utom norrmän..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in