Citat:
Ursprungligen postat av
mr.demon
Nu är det såååå känsligt i Sverige att prata om etnicitet. Men borde inte om man räknar till procent mer invandrare bli svårt sjuka jämfört med den etniska svensken?? Tycker jag ser mer överviktiga kvinnor av afrikanskt,arabiskt och latinskt utseende jämfört med svensk i åldern 60 och upp?
Ser ALDRIG nån invandrarkvinna motionera när jag är ute och joggar, men alltid svensk gamla par. Många invandrare röker också som som fan.
I slutändan spelar det ingen roll vilken etnicitet du är ifrån eller vad inte. Har för mig att den vita folket blir mer smittsam än människor från tex. Afrika, Mellan Östen, Asian. Varför? Den oändliga, snabbmat, som de vita människorna förde sig själva för enbart njutningsändamål, under många decennier, har definitivt haft en påverkan på hur väl ditt kroppstillstånd är, strukturen hos dig. Dina gener.
Människor från tex. Afrika, Mellanöstern, stannar och äter samma mat dagligen. Medan Européerna/ Amerikanerna/Australierna älskar verkligen, verkligen, McDonald's, vilket skadar dina gener. Vilket gör att du har en bra, men sämre, immunförsvar än människor från tex. Afrika och Mellanöstern.
You are what you eat.
https://www.foxnews.com/health/nutrigenomics-harnessing-the-power-of-food-to-change-your-genes