2020-03-20, 23:11
Medlem
Pastelclouds avatar
Glas på g upp!!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Man måste nog satsa på 100" nästa gång så man får se andra i huset.

Tror det räcker precis
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ligger glasen å drar en runk i sovrum?
Vem fan gör inte, höll jag på att säga Ska belöna krigshövdingen här snart. Det hör väl till?
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Vem har sagt att han kan ändras via makten. Tro inte på töntar här inne. Vi vet inte vad som gäller.
Åh gud, ska vi börja om.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Klockan är 23 och partyt är över och alla blir nyktra!
Helt sjukt! Öppnade precis en flaska vin och tänkte titta på spektaklet. Nej, är är det nattmat och sängen som gäller.
Medlem
Lunatics avatar
Ruttet av BB att inte filma frida och Jullan.
Jullan sa något "om man säger.".blablabla. något om dålig start
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Inte ens de hade velat röra henne med en tång

Är det någon kille som tycker hon är sexig? Och hade velat ligga med henne?

Det var ligan för blinda.
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Tror inte heller på henne. Hon är sugen på sex men tror knappt hon lyckats få 56 killar i sängen. Inte ens folk som inte haft sex på 6 veckor i ett instängt hus där de knappast kan runka vill ha henne. Så varför skulle folk vilja på utsidan? Dessutom har hon verkligen ingen känsla för hur man raggar upp en kille snyggt, hon slänger sig över och klänger fast på killarna hon gillar, så att de blir avskräckta och flyr. Riktigt osmidigt och extremt osexigt.

Hade inte tänkt på det om hon sa 50-60 pers eller 55-60 pers, men hon var tydlig med att det var 55-56 o upprepade det flera gånger.

Ja det här klängandet. Nu avskyr jag Amilia men jag försöker lägga det åt sidan när jag tittar på henne hur hon håller på med Lennie o Martin o se från ett objektivt sett o det vrider faktiskt i magen på mig. Hade en kille betett sig så hade det varit skriverier. Det är fruktansvärt att se henne våldföra sig på folk
2020-03-20, 23:12
Medlem
Citat:
Om man har läst på Instagram har folk attackerat med att det är sexuellt övergrepp från Fridas sida när hon springer runt till folk och ofrivilligt stoppar in fingrarna i analen på dem. Så tror hon har fått en grov varning.
Har sett det också, men varför skulle det komma nu helt plötsligt? För det har väl inte hänt i kväll eller? Känns ju mer rimligt att det skulle vara för att hon snackar så mycket om sex.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Men SD-Jassa är ju stupfull. Ramlar av stolen och lägger in smutsdisk när Sami plockar ut rent från diskmaskinen
hon gör "bra tv"
Medlem
foxieroxies avatar
Fast den där kisshistorien Frida berättade var väl inte kinky. Hon berättade att han var sängvätare.
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Glasman åker inte ut. Han kan bara åka ut mot Lennie och han blir räddad imorgon. Han har nog störst stöd efter Sami, Lennie och Jasmine.

Citat:
Ursprungligen postat av quq
Ahh jag tror Glasman åker hem på måndag också tyvärr.
Förstår inte varför alla hatar honom?
Jag vill ha ut Victoria och jasmine helst av allt i huset.

Hoppas du har rätt riskn.

Fler o fler har börjat resonera som Patzy och Lisa gjorde gällande Glas, ett ganska vanligt syndrom när IQ talar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in