Citat:
Ursprungligen postat av
HeligModer
Men din jävla nötjävel JAG HAR ALDRIG SAGT NÅGONTING OM DET. Jag har aldrig yttrat mig OM HURUVIDA HAN KOMMER HÄNGA LÖST ELLER INTE. Jag har BARA upprepat VAD SOM STOD I BREVET, för att du skrev saker som inte stod och sedan har jag sagt UTIFRÅN DET hur det BORDE VARA.
VAD
ÄR
DET
DU
INTE
FÖRSTÅR
Hahahahaha! Du menar alltså att vi har bråkat halva eftermiddagen om vad som stod i ett av BB:s brev? Givetvis inte.

Jag råkade tolka BB:s avsikt rätt, och du tolkade den fel. Om det svider så kanske du ska låta bli att käfta emot mot folk som uppenbarligen är intellektuellt överlägsna dig.