2020-03-20, 22:31
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Men varför? Vad är hennes plan
Ingen vet ju vem som har makten. Man gissar säkert på Martin. Men det blir Vickan.
Både Vickan och Alex sade precis att Jullan är prio.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Men din jävla nötjävel JAG HAR ALDRIG SAGT NÅGONTING OM DET. Jag har aldrig yttrat mig OM HURUVIDA HAN KOMMER HÄNGA LÖST ELLER INTE. Jag har BARA upprepat VAD SOM STOD I BREVET, för att du skrev saker som inte stod och sedan har jag sagt UTIFRÅN DET hur det BORDE VARA.

VAD
ÄR
DET
DU
INTE
FÖRSTÅR

Hahahahaha! Du menar alltså att vi har bråkat halva eftermiddagen om vad som stod i ett av BB:s brev? Givetvis inte. Jag råkade tolka BB:s avsikt rätt, och du tolkade den fel. Om det svider så kanske du ska låta bli att käfta emot mot folk som uppenbarligen är intellektuellt överlägsna dig.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Haha hade jag frågat Amilia sanning eller konka o hon hade tagit konka hade jag sagt gå städa köket

Hahahaha! Klockrent!
Hon hade vägrat och fått ett straff av BB som innebar att ligga i sängen åtta timmar och pressa i sig en femkilos julskinka.
2020-03-20, 22:32
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Men hora läs konversationen innan du lägger dig i, det har jag aldrig förnekat. Vi pratar om flera veckor tidigare hur deras agg mot henne startade.
Är jag en hora då? Gå och lägg dig, din jävla apa.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Ingen vet ju vem som har makten. Man gissar säkert på Martin. Men det blir Vickan.
Både Vickan och Alex sade precis att Jullan är prio.
Så julia försöker bara få dom båda på hennes sida?
Medlem
Vad har hänt här då? Är de packade? Några bråk? Har lämnat liven ett dygn för att få lite riktig mänskligt kontakt, trots Coronaisolering. Men nu har jag fått mitt så nu kan jag titta.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hahahaha! Klockrent!
Hon hade vägrat och fått ett straff av BB som innebar att ligga i sängen åtta timmar och pressa i sig en femkilos julskinka.

Dying inside 😂😂
2020-03-20, 22:33
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Tack för påminnelsen. Så var det ju. Blir intressant att se vad hon gör med makten.

Mycket intressant. De tror säkert att Martin har den. Skulle Vickan plötsligt välja Mergim???
Mycket otänkbart.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hahahahaha! Du menar alltså att vi har bråkat halva eftermiddagen om vad som stod i ett av BB:s brev? Givetvis inte. Jag råkade tolka BB:s avsikt rätt, och du tolkade den fel. Om det svider så kanske du ska låta bli att käfta emot mot folk som uppenbarligen är intellektuellt överlägsna dig.
Men ingen orkar med dig längre. Stick härifrån och leta upp Amilia på Tinder eller något.
Medlem
Alltså varför gick julia och berättade till alex vad hon och Vicky pratade om
2020-03-20, 22:34
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Så julia försöker bara få dom båda på hennes sida?

Javisst, helt uppenbart!
2020-03-20, 22:34
Medlem
Lennie är så förbannat långsam!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in