2020-03-20, 22:25
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Kan någon kolla till Glasman? Såg ut som blodkärl sprängts på hela hans ben när han bytte ställning i sängen.

Det är lugnt, det är bara lite mjuk schanker som gått ner i benet. Inga problem för vår store hjälte Köns-Glasish. Han har varit med förr.
En sexa Gammeldansk och en snabbrunk i portföljen så är han som ny igen.
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hej igen! Jag tänkte verkligen vara tyst, men precis som Martin när elapparaten satt på Amilia kan jag bara inte hejda mig.

Hur känns det att jag av allt att döma hade rätt om att Mergims straff bara var att hänga löst, och att det inte diskvalificerade honom från att räddas av vinnaren av dagens makttävling?

Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Men din jävla nötjävel JAG HAR ALDRIG SAGT NÅGONTING OM DET. Jag har aldrig yttrat mig OM HURUVIDA HAN KOMMER HÄNGA LÖST ELLER INTE. Jag har BARA upprepat VAD SOM STOD I BREVET, för att du skrev saker som inte stod och sedan har jag sagt UTIFRÅN DET hur det BORDE VARA.

VAD
ÄR
DET
DU
INTE
FÖRSTÅR

Ropa inte hej förrän du är över bäcken snälla. BB är kryptiska i deras svar gällande det här för en anledning.
Medlem
Frida med sjukt äckliga sexhistorer som hon ska betta heeeela jävla tiden.
Hon kommer ju aldrig till saken
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Ingen vet vad brevet betyder ännu. Själv gissar jag att han kommer sitta i elstolen direkt.
Säg det till trådens Amilia.
Medlem
Lisa2, sluta berätta din nasty historier! Ingen vill höra skiten 🤢
2020-03-20, 22:26
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Helt sjukt! Han blev utröstad, men sa "fuck you" och vägrade dra! Sån jävla rebell! Ba skiter i!

Hahahaha
Medlem
avixs avatar
Förstå gången nån skriker håll käften till Amilia. Och det är uppenbart ikväll att ingen i huset gillar Frida. Hon verkar rätt oskön ärligt talat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Lisa2 perversa jävel.. allt hon pratar om är sex hela tiden och ska fråga alla allt om det hela tiden.

Gå till en psykolog för fan.
En sjuk jävel, men roligt hur alla sitter mållösa och tappar hakan när hon berättar sina galna historier
Bannlyst
Frida berättar om hur någon pissade på henne?
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ja jo. Men Vickan och julia snackade ju privat, julia springer direkt till alex. Alex kommer springa direkt till vickan och berätta. De lilla hoppet julia hade om att Vickan räddar henne på måndag. Är tok kört nu

Det var ju Alex som började jiddra inte Julia. Hon berättade bara vad som har sagts. Det finns inget att säga till Vickan. Jan sade precis vilka hans "posse" är och där ingår Jullan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
vem är värst? Trådens askungen eller riktiga askungen?
100% trådens. Amilia kan ändå slänga ur sig roliga kommentarer ibland.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Det enda hon har sagt är att hon inte gillade grupperingarna. Hur man kan tolka det som att Jasmine ville ha ut sina vänner där inne, det vet inte jag.
Hon sa ju "rainbow out" eller hur fan hon uttryckte sig. Hon gjorde slut med dem. Faktiskt. Det var så det gick till.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in