Hej igen! Jag tänkte verkligen vara tyst, men precis som Martin när elapparaten satt på Amilia kan jag bara inte hejda mig.
Hur känns det att jag av allt att döma hade rätt om att Mergims straff bara var att hänga löst, och att det inte diskvalificerade honom från att räddas av vinnaren av dagens makttävling?
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Men din jävla nötjävel JAG HAR ALDRIG SAGT NÅGONTING OM DET. Jag har aldrig yttrat mig OM HURUVIDA HAN KOMMER HÄNGA LÖST ELLER INTE. Jag har BARA upprepat VAD SOM STOD I BREVET, för att du skrev saker som inte stod och sedan har jag sagt UTIFRÅN DET hur det BORDE VARA.
VAD
ÄR
DET
DU
INTE
FÖRSTÅR
Börjar tycka att rammi73s förpestande av tråden är mild jämfört med er två. Kan ni ta snacket i pm istället o sluta förpesta tråden. Ni vinner inga internetpoäng här genom att upprepa som papegojor
Men din jävla nötjävel JAG HAR ALDRIG SAGT NÅGONTING OM DET. Jag har aldrig yttrat mig OM HURUVIDA HAN KOMMER HÄNGA LÖST ELLER INTE. Jag har BARA upprepat VAD SOM STOD I BREVET, för att du skrev saker som inte stod och sedan har jag sagt UTIFRÅN DET hur det BORDE VARA.
VAD
ÄR
DET
DU
INTE
FÖRSTÅR
vem är värst? Trådens askungen eller riktiga askungen?
VAD
ÄR
DET
DU
INTE
FÖRSTÅR
Ingen vet vad brevet betyder ännu. Själv gissar jag att han kommer sitta i elstolen direkt.
Det enda hon har sagt är att hon inte gillade grupperingarna. Hur man kan tolka det som att Jasmine ville ha ut sina vänner där inne, det vet inte jag.
Börjar tycka att rammi73s förpestande av tråden är mild jämfört med er två. Kan ni ta snacket i pm istället o sluta förpesta tråden. Ni vinner inga internetpoäng här genom att upprepa som papegojor
Säg det till besserwissen som drar upp en diskussion som varit död lika länge som hens sexliv antagligen varit.