2020-03-20, 21:50
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
så nu har jag röstat på Julia det gick nästan för mig skönt att se äckel Glasmans fula tryne bredvid samtidigt haha.

Hahahahaa! Jag tänkte faktiskt just i de banorna själv.
Puss på dig Julia, adjö tvålämne.
Medlem
likebananass avatar
Det här kan bli intressant på måndag. Vickan har alltså makten. Vickan ogillar Mergim starkt. Och nu avslöjar för Julia att om hon i princip har makten kommer att rösta på Julia med sin ovetande makt. Mycket intressant.
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag missade exakt vad Julia sa om alex. Hörde du? Och hur tog vicky det?

Kan inte återge ordagrant men hon sade att Alex hade sagt att det inte gick att lita på Vickan (och det var väl för att han såg hur hon sprang runt och fjäskade för alla, framförallt de som kunde rädda henne när hon hängde löst). Vicky lyssnade extremt fokuserat men tror inte hon kommenterade det mer än att hon ville veta vad han sade.
2020-03-20, 21:51
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Erbjöd amilia precis sexuella tjänster till martin och lovade att inte berätta för jassa? När hon viskade?
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Wow!
Så bara inte Lennie räddas av tittarna så har vi äntligen en chans att skicka hem Mergim!
Det verkar luta åt att Lennie kommer räddas av tittarna, och då kommer Vickan rädda Mergim på måndag eftersom hon vann makttävlingen idag, och tittarna får välja mellan Julia och Glasman. Men inget är klart än, allt kan hända!
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Det här kan bli intressant på måndag. Vickan har alltså makten. Vickan ogillar Mergim starkt. Och nu avslöjar för Julia att om hon i princip har makten kommer att rösta på Julia med sin ovetande makt. Mycket intressant.
Ogillar Vickan Mergim?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Men att borsta fisringen 3 ggr om dagen för sin 15 år äldre älskare är helt O.K.?
Citerar Obelix: "De är inte kloka de där Albanerna"
Hahahaha fan vad jag skrattade, tack
2020-03-20, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Riktigt sjuka saker har sagts i deras konversation nu hahaha. Vad tycker du om Victoria?
Hahaha men verkligen. Hon blir bara mer och mer störig tbh. Kunde ändå tycka förut att hon var vettig till och från och gillade när hon sa ifrån. Men nu försöker hon ju bara få sig själv att framstå som så himla god och som att hon aldrig gjort fel, men hon är ju lika stor kålsupare som alla hon snackar skit om. Men föredrar henne över Amilia alla dagar i veckan haha.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
varför glas ledsen

julia dissade kanske honom

jassa sa ju till henne tidigare att satsa allt på sami
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Fyfan vad julia har lyckats att manipulera vicky isf.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Erbjöd amilia precis sexuella tjänster till martin och lovade att inte berätta för jassa? När hon viskade?

Hörde inte vad hon sa men det verkade som Martin dissa henne när han inte ville göra deras lilla pekfinger mot tinningen grej dom har.
Medlem
foxieroxies avatar
Aaahahahahhaha! Nu sitter Julia och berättar för Alex om Vickan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in