2020-03-20, 19:05
Medlem
Om jag kommer vara tvungen att höra på Mergims skrik och tjat en vecka till så vet jag inte vad jag gör...
2020-03-20, 19:06
Medlem
Så Mergim kan alltså bli räddad av en med makt trots att han avstått tävlingar och inte kunde vinna egen makt idag?

Vart är logiken BB
2020-03-20, 19:07
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ja det uppskattas men folk som säger emot när man säger sanningen om vad som kommer att ske, varför skulle bb ljuga när man frågar om mergim kan bli räddad av makten på måndag, makt har ingenting med att vi får rösta det är den som vinner makttävlingen vilket är victoria

De ljuger inte. De säger bara att han kan bli räddad. Men vägrar att svara människor om det är via makten eller tittare. Inget annat har sagts. Inlägg tas bort på Instagram på folk som påstår att han inte kan räddas via makten. Vi vet helt enkelt inte. Ingen vet, inte du heller.
2020-03-20, 19:08
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Malmens, jag gillar dig men sluta lacka. Ingen vet exakt vad som gäller.

Malmens1 är lika efterbliven som vanligt, en tvättäkta autist med dyslexi som sin största merit. Röstade dessutom på Jasse i gårdagens röstning när han fick reda på att hon är SD.

Äh hoppas nästan Glasman ryker på måndag så man kan lägga säsongens BB med tråd på hyllan.
2020-03-20, 19:08
Medlem
Citat:
De ljuger inte. De säger bara att han kan bli räddad. Men vägrar att svara människor om det är via makten eller tittare. Inget annat har sagts. Inlägg tas bort på Instagram på folk som påstår att han inte kan räddas via makten. Vi vet helt enkelt inte. Ingen vet, inte du heller.
Jo när en frågade om den som vann maktutövningen kommer kunna rädda mergim svarar BB med ”ja, mergim kommer att kunna räddas på måndag”.
2020-03-20, 19:09
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ja det verkar så. Fintar oss i omröstningar och mycket annat, som exempelvis sjöjungfrun.
Jag och många andra har inte Instagram och får information endast via appen.
Börjar tröttna på BB.
Åker Jullan och Sami framöver finns inget att se på längre.

bara såna Glamour'tv serie nördar kvar som tittar på stela intriger med noll personligheter.
2020-03-20, 19:09
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Nu behöver jag inte vara uppe till 22 på måndag för att visa hur fel du hade. Härligt.
Jo det behöver du nu eftersom din favorit inte lämnat ännu trots att det gått 24 timmar sen han bad att få lämna.. Njut av hans sista fylla på en halv Smirnoff
2020-03-20, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Ungefär som när man tog tjack i tonåren.
Hon väntar bara ivrigt på att någon ska dra efter andan så hon kan komma in med någon av sina egna aldrig-slutande monologer.
Kan inte människan bara dö i en självgodhetsattack inför kameran?
Det hade varit bra TV!
2020-03-20, 19:11
Medlem
Bbbloopers avatar
Martin menar att Mergim är grinig hela tiden. Försöker bara linda in det lite fint nu...
2020-03-20, 19:12
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Så Mergim kan alltså bli räddad av en med makt trots att han avstått tävlingar och inte kunde vinna egen makt idag?

Vart är logiken BB
Skilj på makt och immunitet. Han gav upp chansen att vinna immunitet när han vägrade uppdraget, han hade lika gärna kunnat tävla hela veckan men misslyckats med samma resultat, dvs han hänger löst på måndag.

BB har inte någon gång sagt att vinnaren av makten inte kan rädda honom, ändå har flera påstått det som ett faktum när det bara varit deras egna åsikt och förhoppning om hur det borde vara.
Medlem
Pastelclouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
De kan skita i alla regler eftersom ingen har elpadsen på sig.

Faaast i ett brev dom fick in vad jag vill komma ihåg, så stod de att reglerna skulle följas även fast ingen har tazern på sig. Varför borstar dom ihop/ Alex tvångsblessar maten osv annars?!

dom skrek ju också BOMBACLAAAT 100PROCEEEENT!!!! Sen blev dom asnojiga pga straff kommer delas ut i framtiden
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Malmens1 är lika efterbliven som vanligt, en tvättäkta autist med dyslexi som sin största merit. Röstade dessutom på Jasse i gårdagens röstning när han fick reda på att hon är SD.

Äh hoppas nästan Glasman ryker på måndag så man kan lägga säsongens BB med tråd på hyllan.
Håller med dig i allt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in