Citat:
Ursprungligen postat av
zirconium2020
Du liksom de flesta tomtar som ylar om kommunister hela tiden klagade inte när svenskt näringsliv tyckte svenska barn skulle lära sig kinesiska, flyttade all tillverkning till en kommunistdiktatur som dessa ärkekapitalister dessutom hyllade som ett ekonomiskt under med billiga slavar och utan jobbiga miljöregler.
Nation, gränser och demokrati är mest hinder för giriga globalt verksamma kapitalister och inget svenskt vänsterparti styr över multinationella företag och internationell handel.
De starka ledarna sitter i megabolag och stämmer nationer i domstol om de sätter sin egen befolkning först och hindrar deras vinstjakt.
Det är precis där du har problemet globalister och lakajer som utnyttjar folk till eget syfte . Och hur vet du att jag inte vet emot detta? Du har samma situation i Bangladesh där det sitter en stackars pojke och syr ett par jeans eller kläder osv och sen ska dom ut på marknaden för Halva priset. Det är ett skämt. Precis därför är jag emot all invandring. Som bara handlar om att berika banker och lån tagning . Det är en ekonomiskt fråga ifrån början till slut . Men jag tycker att folkets kraft och röst är viktigare än era vänster liberala idiotier som springer dessa ärende åt globalisterna. Du är medveten om att du är göder ekonomin för barn arbete och annat va? Sen var jag självklart inte positiv till det exemplet du kom med.