2020-03-20, 17:02
  #85357
Medlem
Turbotraktors avatar
Någon som har en prognos från andra sociala medier angående vem det röstas på? FB har tyvärr ingen större makt när det ska röstas. Vi är för få.
2020-03-20, 17:02
  #85358
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbotraktor
Någon som har en prognos från andra sociala medier angående vem det röstas på? FB har tyvärr ingen större makt när det ska röstas. Vi är för få.

De flesta verkar rösta på att rädda Lennie.
2020-03-20, 17:03
  #85359
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnemats
Glasman åker på måndag. Alla instagrammare och facebookare ser honom som boven i dramat med Victoria och Jasmine.

Inte mig emot
2020-03-20, 17:04
  #85360
Medlem
Lunatics avatar
Att produktionen orkar med att filma Amilia hela tiden.
2020-03-20, 17:04
  #85361
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
1 räddas. omröstning om de andra 2.
hon räddar mergim/lennie
Skulle varit någon av de 2 sista, om det är så att Mergim inte kan räddas. Ursäkta att jag glömde ”någon” i mitt tidigare inlägg.
2020-03-20, 17:04
  #85362
Medlem
in med brevhelvetet vi ORKAR INTE LYSSNA PÅ BLÅVAL 24/7.
2020-03-20, 17:04
  #85363
Medlem
Gnomegirls avatar
Naturligtvis lagt min röst på den eminenta Drottningen af flashback: JULIA!!!!

Julia 4-ever!
2020-03-20, 17:05
  #85364
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Jasmines syster har nekat att Jasmine röstade på SD
under en kommentar på Instagram. Hon lade dessutom till ett grönt hjärta.
Mysko.
Och vad skulle anledningen vara till att Jasmine själv skrivit att hon gjort det? Ljuga om att rösta SD av vilken anledning? Tror systern bara vill rädda kvar Jasmines röster för hon har märkt att folk använder den här SD grejen emot henne.
2020-03-20, 17:05
  #85365
Medlem
TruckUrbans avatar
MEN VEM FAN VILL SITTA OCH HÖRA PÅ BLÅVALENS LIVSHISTORIA!!! Hon är ju lika medioker som en ladugårdsvägg. Fruktansvärt ointressant person.
2020-03-20, 17:05
  #85366
Medlem
FarbrorAgges avatar
Amilia är så äckligt kär i sin egen röst och i sig själv. Det är motbjudande att se!
2020-03-20, 17:05
  #85367
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Jaha okej tack
Inte med makt heller. Endast av tittarna på måndag pga regelbrott igår
2020-03-20, 17:05
  #85368
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Skulle varit någon av de 2 sista, om det är så att Mergim inte kan räddas. Ursäkta att jag glömde ”någon” i mitt tidigare inlägg.
Mergim kan räddas så den diskussionen kan vi droppa direkt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in