2020-03-20, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Svårt val för Martin nu.
Idag är dagen då Martin visar vart han står! Skönt för rainbow att få det konstaterat!
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Det har du i och för sig inte gjort. Separatisterna är inte medlemmar av FN och har inte en majoritet av FNs länder bakom sig. Så som det ser ut är att dom är en autonom provins i Serbien. Sen att det bor en massvis av albaner där gör ingen skillnad. Det bor en massvis av syrianer i södertälje också men är ingen del av Syrien för det.
Nu googlade jag i och för sig men landet är erkänt av 111 av FN:s 193 stater.
Dock så skiter jag fullständigt i deras status som land/nation/rike/provins så länge Mergim bara får titeln årets bög i området Det är han värd pöjken.
Medlem
Mikeyjamess avatar
Hollywood fångar Glasmans ångestfulla stund perfekt just nu. Från blurry frames till panorering
Senast redigerad av Mikeyjames 2020-03-20 kl. 10:26.
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Tror knappast det, är väl bara för skoj skull, mergim kan ju vägra och ingenting händer :P
Inte sant, han har ju förlorat chansen att kunna bli räddad till måndag.
Medlem
Citat:
Mergim, Amilia och Victoria kommer solklart rösta på Lennie. Det blir svårt på andra sidan då dom måste komma överrens om vem av Glasman och Julia som är starkast.
mergim får inte rösta
Medlem
Just nu ser jag helst att Glasman åker av de som sitter. Är jag ensam om det eller? Imorse irriterade han Sami igen så att Sami sa ifrån och blev irriterad. Han är så osäker. Han är inte speciellt rolig. Ganska konstiga tankar och idéer. Nej. Inte samma känsla för honom längre. Vad känner ni här inne? Är jag ute och cyklar?
Medlem
Deus-Culpas avatar
Citat:
Dom andra kommer ju att agera taktiskt dom dom alltid gjort så, så varför ska inte resten få göra det då det uppenbart är en del av reglerna i årets säsong?

Det får de absolut göra. Det jag stör mig något fruktansvärt på är att de beskyller de andra för att agera taktiskt, och sedan berätta om hur fel det är, för att 30 sekunder senare göra exakt samma sak... hyckleri på hög nivå.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nu ska vi se vad glasjuden går för snacka har han ju visat att han kan dock har ju det mesta som kommit från hans mun varit skitprat

Inget slår knubbsälen och albanen.
2020-03-20, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Just nu ser jag helst att Glasman åker av de som sitter. Är jag ensam om det eller? Imorse irriterade han Sami igen så att Sami sa ifrån och blev irriterad. Han är så osäker. Han är inte speciellt rolig. Ganska konstiga tankar och idéer. Nej. Inte samma känsla för honom längre. Vad känner ni här inne? Är jag ute och cyklar?

Det känns även som att Sami har tröttnat på hans översittar-pakt-samtal hela hela tiden! Sami vill ha roligt också ju.
2020-03-20, 10:26
Medlem
Citat:
Inget slår knubbsälen och albanen.

ja dem är värre
2020-03-20, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Haha är du cp störd eller? De märks att du inte följer live.
Jassa Victoria Martin kommer välja Alex
Sami frida kommer välja glasman
Då blir valet enkelt för Amilia

Är du ännu mer CP-störd? Jag följer liven hela tiden. Jassa kan man inte lita på, hon är jämt med albanen och snackar skit med knubbsälen nu förtiden. Victoria vill så gärna passa in i det gänget så knubbsälen kommer lyckas hypnotisera henne.

Man kan ju hoppas att Lennie eller albanen åker på måndag, hoppas på den andra.
2020-03-20, 10:27
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Bryr mig egentligen inte så mycket om Glasman men det kommer bli jobbigt att beskåda Amilias självgoda min när Glaset åker. Hon kommer bli sååååå glad och det är bara vidrigt att kolla på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in