Skulle Glasman ryka för tidigt är jag rädd att team Amilia kommer göra allt för att han ska känna sig lite utanför och gärna få honom att bli mer irriterad på nätterna.
Vilket kan leda till att han självmant lämnar.
Alla vet att Sami måste lämna för att någon annan ska ha en chans att vinna.
Exakt. Fan allt är upplagt som vanligt till Amelias fördel. Sjukt
Oavsett vem som åker på måndag, så kommer jag kolla på big brother enbart tills dess att blåval åker efter det säger jag upp mitt cmore, vill se henne grina och hennes min när hon får reda på att hon ska ut.
Just nu ser jag helst att Glasman åker av de som sitter. Är jag ensam om det eller? Imorse irriterade han Sami igen så att Sami sa ifrån och blev irriterad. Han är så osäker. Han är inte speciellt rolig. Ganska konstiga tankar och idéer. Nej. Inte samma känsla för honom längre. Vad känner ni här inne? Är jag ute och cyklar?
Vill också ha ut Glasman. Sami verkar mycket gladare och är roligare att titta på då han umgås med andra. Känns som Glasman alltid blir på dåligt humör då sami har kul med andra. Partypooper!
Är det någon i Rainbow vi ska rädda så är det Julia! Glasman har sabbat hela gruppen och ska ut, då hoppas jag på att Rainbow OG kommer försonas och frodas