2020-03-20, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Just nu ser jag helst att Glasman åker av de som sitter. Är jag ensam om det eller? Imorse irriterade han Sami igen så att Sami sa ifrån och blev irriterad. Han är så osäker. Han är inte speciellt rolig. Ganska konstiga tankar och idéer. Nej. Inte samma känsla för honom längre. Vad känner ni här inne? Är jag ute och cyklar?
Vad var det han sa ifrån om? Vad hände?
2020-03-20, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Idag är dagen då Martin visar vart han står! Skönt för rainbow att få det konstaterat!
Vad har de fått för val? Vad har jag missat på morgonen?
2020-03-20, 10:29
Medlem
Dock tycker jag de borde vara opartiskt att bara rösta på de man vill ha kvar, att faktiskt rösta på de som hade de bästa talet vore mer rättvist lixom
2020-03-20, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Nu googlade jag i och för sig men landet är erkänt av 111av FN:s 193 stater.
Dock så skiter jag fullständigt i deras status som land/nation/rike/provins så länge Mergim bara får titeln årets bög i området Det är han värd pöjken.

97 är den korrekta siffran idag.

Ja han kommer nog ut förr eller senare ska vi nog få se.
2020-03-20, 10:30
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Bryr mig egentligen inte så mycket om Glasman men det kommer bli jobbigt att beskåda Amilias självgoda min när Glaset åker. Hon kommer bli sååååå glad och det är bara vidrigt att kolla på.
Hoppas att Sami inte känner att han vill dra då bara. Jag vill att han ska känna att det finns fler att snacka och hänga med.
2020-03-20, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Dock tycker jag de borde vara opartiskt att bara rösta på de man vill ha kvar, att faktiskt rösta på de som hade de bästa talet vore mer rättvist lixom

vi tittare borde ju få avgöra spelar ingen roll vad dem säger i sina tal blir ju taktik röster iallafall
2020-03-20, 10:32
Medlem
Det är ju glasjuden som har satt rainbow i denna sits. åker inte mergim på måndag o juden åker istället så drar väl julia o sami, tycker man borde infört att de som lämnar frivilligt innan man åker ut ska straffas med typ 50 lax eller 100lax
2020-03-20, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Just nu ser jag helst att Glasman åker av de som sitter. Är jag ensam om det eller? Imorse irriterade han Sami igen så att Sami sa ifrån och blev irriterad. Han är så osäker. Han är inte speciellt rolig. Ganska konstiga tankar och idéer. Nej. Inte samma känsla för honom längre. Vad känner ni här inne? Är jag ute och cyklar?

Du har delvis rätt. MEN han är inte en av dom jag vill ha ut först där inne.
2020-03-20, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenimang
Vad var det han sa ifrån om? Vad hände?

De satt bara vid bordet och pratade om Corona tror jag och om vilka som kanske dött när dom kom ut och då tog Sami upp någon och sa ”han kanske kolade” och då sa Glasman: för att han golade, då sa Sami nej han kolade och så höll Glasman på och fortsatte säga golade tills Sami röt till och sa nej: bara kolade Inget annat, typ det räcker nu 😂😂😂 loooool
2020-03-20, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vi tittare borde ju få avgöra spelar ingen roll vad dem säger i sina tal blir ju taktik röster iallafall
blir det ej, tal till nation är ju huset och det kommer förbli så tydligen :P
2020-03-20, 10:34
Medlem
likebananass avatar
Fan har missat. Hur kommer det att röstas? Genom tittarna eller de som är säkra?
2020-03-20, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Du har delvis rätt. MEN han är inte en av dom jag vill ha ut först där inne.

Det var inte det jag sa syftade på de som sitter löst. Amilia och Jassa är tyvärr säkra..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in