2020-03-20, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Nån
Har skrivit på Instagram bigbrothersverige i kommentar
Att en person på Instagram har satsat pengar på Jasmine som vinnare och har riggat nån slags data utrustning från 50 olika ipadresser per anställd. Det ger tydligen 5000000 röster varje gång nån röstar på henne. Han skrev nånstans att det inte spelar nån roll hur vi röstar för de kommer få henne att vinna. Så nu kan man strunta i alltihop.
Den kommentaren skrev någon på Instagram och om det skulle vara sant, så tycker jag att media isåfall borde få reda på att röstningar inte går rätt till

Även om det inte är sant så är det något som säg aftonbladet borde skriva om då dom inte skriver om något annat iallafall. Så får vi se om TV4 kolla upp det. Hur lätt skulle det vara att hacka cmore-appen och mixtra med röstningarna?
2020-03-20, 08:06
Medlem
07.30 Väckning för arbetarna (En tittare behöver en massa ved).

9.00 God Morgon

10.00 Brev om tal till nationen

13.00 Brev om tävling

13.30 Fredagstävling

17.00 Vinprovning snobbarna/ölprovning arbetarna
2020-03-20, 08:08
Medlem
Trollsvanss avatar
Undade hur lång tid det skulle ta för dom att förstå varför man har en huggstubbe.
Trodde att både Lennie och Julia skulle förstå vart i svinget kraften kommer eftersom dom tränar en del. Men deltagarna är inte jättesmarta alla gånger
2020-03-20, 08:08
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Jag hörde Vickan nämna något om covid, kina och sitt yrke (flygvärdinna) i förbifarten.

Hördes dåligt och sen bytte dom vinkel eller ämne. Minns inte exakt men jo det var på tal idag

Vickan är arbetslös när hon kommer ut.
2020-03-20, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Även om det inte är sant så är det något som säg aftonbladet borde skriva om då dom inte skriver om något annat iallafall. Så får vi se om TV4 kolla upp det. Hur lätt skulle det vara att hacka cmore-appen och mixtra med röstningarna?
Ja jag tycker aftonbladet borde skriva om det och sen kolla upp tv4appen

Sen det här med att efter alla har föstat klart så tar dom helt plötsligt bort Mergin från rösterna och alla som då röstade på Mergin, deras röster försvann helst. Röstningen har då inte gått rätt till med många förlorade röster. Då skulle bigbrother gjort en ny omröstning, så de som röstade på Mergin kunde rösta på nån annan. Röstningen är inte regelrätt. De har gjort ett stort fel
2020-03-20, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Nån
Har skrivit på Instagram bigbrothersverige i kommentar
Att en person på Instagram har satsat pengar på Jasmine som vinnare och har riggat nån slags data utrustning från 50 olika ipadresser per anställd. Det ger tydligen 5000000 röster varje gång nån röstar på henne. Han skrev nånstans att det inte spelar nån roll hur vi röstar för de kommer få henne att vinna. Så nu kan man strunta i alltihop.
Den kommentaren skrev någon på Instagram och om det skulle vara sant, så tycker jag att media isåfall borde få reda på att röstningar inte går rätt till
Såg en hel del sjuka kommentarer på insta igå efter omröstningen. Speciellt från upprörda Mergim ”fans”. Du ska inte ta sånt seriöst.
2020-03-20, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dan88
Vickan är arbetslös när hon kommer ut.

Givetvis, hon sa ju upp sig för att göra detta.
2020-03-20, 08:19
Medlem
Taskigt å ha ölprovning samt vinprovning när inte alex o mergim dricker
2020-03-20, 08:20
Medlem
Fan Jasmine är verkligen SD anhängare, det visste jag inte.
2020-03-20, 08:21
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockafeller9
Fan Jasmine är verkligen SD anhängare, det visste jag inte.

Vad sa hon?
2020-03-20, 08:24
Medlem
Hon har inte sagt nått själv, bara gamla Facebook inlägg folk grävt fram
2020-03-20, 08:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Taskigt å ha ölprovning samt vinprovning när inte alex o mergim dricker

Det stinker rasism i hela farsta. Kunde dom inte haft en smirnoff ice-provning?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in