Citat:
Ja det är ganska naturligt när man har varit sjuk. Det får dock mina klockor att ringa när du använder sånt språk. Normalt får man hög feber vid corona.Har inte sagt att jag är dödssjuk. Har beskrivit symtom. Inget mer än så. Glad att det inte börjat utan mer att jag haft. Behöver inte oroa mig för det.
Det jag skrev var att det inte är någon ide att gå till sjukhus för att ta COVID- 19 prover.
Det är bara att stanna hemma vid symtom.
Akuten åker du till när det är akut så att säga.
Inte för att be om ett test.
Många kommer att bli sjuka, många är redan sjuka, många är sjuka utan symtom.
Något du också får räkna med. Hoppas du inte blir ett av dödsoffren bara.
Har du gjort spirometri någon gång?
Om du klarat en bra kurva så vet du hur det känns att dra in allt du har och blåsa ut allt vad du kan. Idag om jag gjorde det skulle jag inte ha en lika bra kurva. Men jag är säker på att det går åt rätt håll. Där har du svaret på din fråga om lungkapacitet.
Det jag skrev var att det inte är någon ide att gå till sjukhus för att ta COVID- 19 prover.
Det är bara att stanna hemma vid symtom.
Akuten åker du till när det är akut så att säga.
Inte för att be om ett test.
Många kommer att bli sjuka, många är redan sjuka, många är sjuka utan symtom.
Något du också får räkna med. Hoppas du inte blir ett av dödsoffren bara.
Har du gjort spirometri någon gång?
Om du klarat en bra kurva så vet du hur det känns att dra in allt du har och blåsa ut allt vad du kan. Idag om jag gjorde det skulle jag inte ha en lika bra kurva. Men jag är säker på att det går åt rätt håll. Där har du svaret på din fråga om lungkapacitet.
Är realistisk så vet att jag inte kommer dö. Risken är minimal. Är dock rädd för dem som faktiskt kan dö, de äldre och då mina föräldrar.
Nu talar Tegnell om att åtgärder tar tid för att vissa klnsekvemser som om han är ett offer. Jaa man kan ju undra varför vi är där vi är.. varför kunde vi inte bara stängt gränserna vid första fallen?!? Då skulle vi inte behövt vänta nu. Man måste ju objektivt sett se att Tegnell har flera döda på sina händer?