Citat:
Ursprungligen postat av
knorr.djungle
Sluta nu, killen har miljontals spelningar på Spotify samt youtube och du sitter och skriver att han har 0kr i inkomst?
För det första drar han till 110% in tusentals kronor svart från orten.
Hatarna är du en i mängden av det märker vi ju
Lugn och fin nu.
Jag har inget emot Yasin’s musik. Hans nya album består av en del bra låtar. Däremot är jag kritisk till hur man glorifierar och målar honom ( och övriga likvärdiga ) när det till största del handlar om en fasad, vilket man vet, om man vet mer om dessa killar än vad media ( och dom själva ) målar upp för att sälja. Det är inte hat, det handlar om att vara rationell, att ha sunda värderingar och sunt förnuft. Bete dig, att skrika ”du är en hatare” för att folk ifrågasätter din idol är barnsligt.
Som jag skrev ovan ; Enligt Skatteverket är hans inkomst av tjänst, näringsliv & kapital 0 kronor. Just specifikt detta är inte något jag påstår. Det är offentliga handlingar. Det kostar mindre än en 50-lapp att få detta som PDF från Ratsit. Kostnadsfritt om du går via Skatteverket. Bilden i fråga handlar om 50’s album. Väldigt enkelt att kolla upp. Jag har självfallet printscreens som styrker det jag skrivit om hans inkomst, samt om 50’s album ( har dock inte lärt mig hur man laddar upp det ) ; även fast det är tämligen enkelt att själv kolla upp det. Ovan nämnt är saker som faktiskt finns på papper, saker som går att styrka. Hur kan du ens ifrågasätta det?
Om du sover bättre av att tro att han ”drar in tusentals kronor svart från orten” så får du gärna leva i den illusionen. Gatan genererar sällan i stora summor såvida du inte är driftig, & framförallt ; gatan ger dig inte en löpande ruljans av pengar. Det finns garanterat ingen som säger att dessa herrar inte HAR haft pengar då och då ( precis som alla människor har ) men den överdrift vissa tar det till är befängd.
Var inte så arg, det är inte bra för nerverna.
😊