2020-03-12, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnrl.Clstr
Har varit väldigt tyst om SADKA sedan det där hände i sommras. Det som sas var typ att han höll låg profil... och det verkar ju stämma. Jo, det bar nog några ur FLG som hämnades för JAFFAR eller kanske lite generellt för F&G...
AYYE är tillbaka, nu i porrbranchen Nästan lika äkligt som misshandeln ovan...

Svårt nasty bild. Han ser ut som han blir knullad av gamla gubbar för pengar som de stoppar i hans mun när de är klara.
Citera
2020-03-12, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Vad var motivet för Alaa att skjuta och hur skulle han kunnat sitta i baksätet och skjuta när det fanns teknisk bevisning som motsäger att fler än en person suttit bak och att de sköts ifrån baksätet?
Motivet var att Merhawi spelade dubbelspel med Ivan som jagades och mördades i bilen från Hallonbergen över några kassar. Stod ju till och med i fup om man orkar läsa mellan raderna. HSL klippte Merhawi. Lanko tog skulden pga shad som nu är död.
Senast redigerad av Kiya123 2020-03-12 kl. 18:43.
Citera
2020-03-12, 18:43
Medlem
Yrkesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnrl.Clstr
Har varit väldigt tyst om SADKA sedan det där hände i sommras. Det som sas var typ att han höll låg profil... och det verkar ju stämma. Jo, det bar nog några ur FLG som hämnades för JAFFAR eller kanske lite generellt för F&G...
AYYE är tillbaka, nu i porrbranchen Nästan lika äkligt som misshandeln ovan...

Hahaha den här grabben har ju tappat det helt och hållet alltså.
Citera
2020-03-12, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Motivet var att Merhawi spelade dubbelspel med Ivan som jagades och mördades i bilen från Hallonbergen över några kassar. Stod ju till och med i fup om man orkar läsa mellan raderna. HSL klippte Merhawi

Men med den tekniska bevisningen blir ju lite svår att klämma in en annan person.

Bara en person satt bak, påvisat genom en tom fläck stor som en person med avsaknad av tändsatspartiklar i baksätet. De sköts bakifrån. Vittnen såg bara en person springa ifrån platsen. Blir knepigt att få in annan person i det scenariot
Citera
2020-03-12, 18:44
Medlem
Citat:
Men med den tekniska bevisningen blir ju lite svår att klämma in en annan person.

Bara en person satt bak, påvisat genom en tom fläck stor som en person med avsaknad av tändsatspartiklar i baksätet. De sköts bakifrån. Vittnen såg bara en person springa ifrån platsen. Blir knepigt att få in annan person i det scenariot
Tro vad du vill!
Citera
2020-03-12, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Tro vad du vill!

Ja det är klart. Jag frågade bara dig vad du hade att säga om det för att det skulle vara möjligt. Om du bara säger att det är så utan att ens påvisa möjligheten att bevisningen är tunn på något ställe så är det ju inte konstigt att det du påstår blir tunt. Jag frågar för att jag är öppen för förslag inte för att såga din idé men det behövs ju lite mer än bara att du ”känner för det”.

Bara för att du säger att något är sant och inte påvisar något för att styrka det blir det ju inte trovärdigt.
Citera
2020-03-12, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Sluta larva dig, för de första är det bad shorts och för de andra menar han såklart inget som har med porr att göra det hoppas jag du förstår.
Ha ha, näe tror inte han har några problem med sin pappa (åtminstone inte med utgångspunkt från hans kryptiska bildtext), och jag känner igen badbrallor när jag ser dem. Så långt är jag med dig. Och jag tror inte att han håller på med porr, det var ironi. Själv skulle jag dock aldrig lägga mig och skreva på det viset och be någon plåta, bara för att skryta med (i detta fallet sannolikt mycket påkostade) badkalsonger. Det är också kontexten som är fel, även om AYYE historiskt postat en del badbilder kan jag inte annat än att få kväljningar - det är helt enkelt riktigt bad taste (ja bad som i dålig då...). Men jag tyckte det var rätt underhållande

Mer On Topic så är jag glad att AYYEs Insta är tillbaka. Man vet aldrig vad han hittar på...
Citera
2020-03-12, 22:24
Medlem
Citat:
Sluta larva dig, för de första är det bad shorts och för de andra menar han såklart inget som har med porr att göra det hoppas jag du förstår.

Man måste ju få skämta lite om en smalfet somalier som ligger insmord i någon glänsande vätska i en pensionärs vardagsrumsmiljö. Motsatsen till smakfullt.

Nog om det. Åter till ämnet.
Citera
2020-03-13, 19:59
Medlem
Citat:
Man måste ju få skämta lite om en smalfet somalier som ligger insmord i någon glänsande vätska i en pensionärs vardagsrumsmiljö. Motsatsen till smakfullt.

Nog om det. Åter till ämnet.
Någon som vet om Yasin har några syskon?
Citera
2020-03-13, 21:53
Medlem
Citat:
Någon som vet om Yasin har några syskon?

Han har en lillebror som heter Ashmed vet dock ingeting om han.

https://www.youtube.com/watch?v=TsLPUbT8mVo&t=17s 1:45
Citera
2020-03-13, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sisstabossen
Han har en lillebror som heter Ashmed vet dock ingeting om han.

https://www.youtube.com/watch?v=TsLPUbT8mVo&t=17s 1:45
Han menar ahmed key som är en rappare från rinkeby och dem är inte bröder, i förorterna brukar man säga lillebror, storebror etc till varandra
Citera
2020-03-13, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sextontre
Han menar ahmed key som är en rappare från rinkeby och dem är inte bröder, i förorterna brukar man säga lillebror, storebror etc till varandra

Oj tänkte inte så långt du har 100% rätt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in