2020-03-19, 23:28
Medlem
bobbybishs avatar
hahahaha MARTIN, helvete vad mycket jag garvar åt kvällens bb avsnitt... När han säger tyst "boombaclatt"
2020-03-19, 23:29
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
tyvärr behövs han för Sami.
Sami kommer aldrig orka med eller sjunka så lågt att dras med på deras skitsnack tåg.
som Jassa gjort

Tror snarare att Sami är i den fasen av livet att han nog skulle växa av att bli av med en sådan person! när man är 25 börjar man precis få ett starkt jag så det skulle härda honom fint att slippa gubben och hans unkna syften.
2020-03-19, 23:31
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Tänk om en 30årig man går ut i BB att han sitter och runkar på Bussar och tåg och bland folk i övrigt.

Tänkte direkt på Glasish när jag läste detta.
2020-03-19, 23:32
Medlem
Vilka av deltagarna har barn?
2020-03-19, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analipungbl4si
Är det sant? Någon mer som hörde?
Ja de hade rest sig från sofforna och stod framför S1, på väg in till S2. Det konstiga var jag inte hade tittat på flera timmar och när jag satte på så hände det någon minut efter. Härinne var det ingen som reagerade så jag trodde det var känt sen innan Det är ju inte konstigt att produktionen säger till dem. Vi har klagat mycket på att de bara latar sig och somnar supertidigt. Fast samtidigt missar de lite vår poäng. Jag bryr mig inte om att de lägger sig kl 22 på vardagar när man går upp tidigt. Men de får se till att det bjuds på ordentliga mängder alkohol och massa musik när det väl är festdags.
2020-03-19, 23:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av theeaglefalk
😂 Det missade jag helt. Jag har arbetat med henne en gång i tiden och hon var inte populär och sa upp sig efter 5 månader. Ingen individ jag vill ha kvar i huset eller umgås med. Hon är exakt likadant på utsidan som hon framstår i huset. Det vill säga FÖR MYCKET.

Vad var det för jobb?
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Ja, jag har slackat med dagtittandet, idag missade jag röstningen med 10 minuter. Ber om ursäkt för det, men jag börjar känna att allt är uppgjort av sionist-fyran på förhand och känner mig lite desillusionerad.
Men ditt och en del andras kämpaglöd ger mig nya krafter.
Vi måste dock snacka ihop oss bättre, det har varit för många stridiga viljor på senaste tiden. Jag är villig att ge med mig, skippa min egentliga vilja och följa kamratandan om det innebär att vi kan jävlas med Amilia så mycket som möjligt.

Skönt att höra. I nästa läge kan vi inte påverka men åtminstone en av Rainbow måste sitta säkert imorgon, förhoppningsvis båda. Måndagsutröstningen måste ske med bättre planering. Men vi får se hur vi lägger upp det på söndagen. Jag utgår ifrån att Mergim sitter som en att rösta ut. Man kan inte sitta dubbellöst och få bli räddad, det vore ett jävelskap från TV4s sida. Den andre är mer spännande och där kan vi förändra till vår fördel.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobbybish
hahahaha MARTIN, helvete vad mycket jag garvar åt kvällens bb avsnitt... När han säger tyst "boombaclatt"
Sista gången han kollar i kameran (i avsnittet) och Amilia skriker och Martin får hålla för munnen för att inte gapskratta rakt ut, det var fan guld..! Sen hans halvhjärtade ursäkt/förklaring i bikten om att han verkligen inte kunde hejda sig, HAHAHAHAHAHA

Han är fan störd, men jag älskar det. Jag kanske också är störd.
2020-03-19, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av analipungbl4si
Vilka av deltagarna har barn?

bara alex.

Lennie trodde jag på förhand, verkar vara en lugn och snäll kille. snart 40 år. Men tycker han är tråkig i bb
2020-03-19, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theeaglefalk
😂 Det missade jag helt. Jag har arbetat med henne en gång i tiden och hon var inte populär och sa upp sig efter 5 månader. Ingen individ jag vill ha kvar i huset eller umgås med. Hon är exakt likadant på utsidan som hon framstår i huset. Det vill säga FÖR MYCKET.
Vi har efterfrågat folk som träffat denna människa i verkligheten, du är den första som har gjort det! Men ja, jag kan tänka mig hennes narcissistiska personlighet och stora ego inte går ihop med många personer. De var säkert glada när hon sa upp sig från sitt jobb för nu får de arbetsro. Kan tänka mig hon pratar sönder alla vart hon än går.
2020-03-19, 23:36
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Tänkte direkt på Glasish när jag läste detta.
Glasis gör det garanterat.
Han tar sin tomma portfölj och skymmer lite
sen pillar han fram prinskorven.
Portföljen har han endast för han skäms för sin lilla kuk.
2020-03-19, 23:36
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Klart dom inte gjorde, hon klagade och hade sina dödsblickar på folk hon antog gjorde så hon fick stöten hela tiden.

Detta BB har aldrig varit mer underhållande.
Synd bara att underbart är kort bara. Varför skulle inte de tre ha en varsin dag eller i alla fall några fler timmar. Såg några strypblickar i avsnittet i alla fall.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in