Citat:
Så termen svärjevän är inte polariserande och politiskt vinklad? Där ser man.
Jag skiter fullkomligt i om du tar mig på allvar eller inte, lättkränkta henjävel. Varför känner du dig så pass skitnödigt tvungen att ens klämma ur dig ett så ynkligt svar till att börja med?
Hela min poäng med inlägget du citerar var att jag skiter fullkomligt i folks vidriga jävla äckel-åsikter och skräp ideologier till både höger och vänster hädanefter. Människors hälsa är viktigare än erat politiska revirpissande. Fatta det någon jävla gång! Det gäller dig som det gäller dina så kallade meningsmotståndare (enbart dina "partners in crime" enligt mig). Du bevisar själv min poäng med ditt tafatta, förprogrammerade NPC-svar. Oj oj oj oj. Förlåt så förbannat jävla mycket. Nu använde jag ju en sådan där "polariserande" term igen. Skiter jag fullkomligt i.
Som sagt så bevisar du bara min poäng. Varför brydde du dig ens om att svara mig? Är du så pass bekräftelsåkåt? Har då verkligen så pass tråkigt?
Så. Jag är klar nu. Om du väljer att svara på detta visar du bara återigen hur pass bekräftelsekåt du är. Så låt gärna bli och gör något vettigt med ditt liv istället. Eller för all jävla del fortsätt här ni och gorma på varandra medans världen brinner. För alla jävla del.
Jag har totalt kopplat bort mig själv från nyhetsflödet och sociala medier senaste tre dagarna. Känns skönt faktiskt. Finns viktigare och hälsosammare saker här i livet att hänge sig åt än att sitta här och delta i denna oändliga cirkelrunk och fjärtsniffande.
Corona har lärt mig en sak. Och det är att det egentligen inte är så värst mycket som är viktigt här i livet utöver de få saker som faktiskt är livsviktiga. Familj, bekanta och sig själv. De man verkligen bryr sig om. Det är i stort sett det enda man bör bry sig om och hålla av. Åt helvete med allt annat. Åt helvete med samhället.
Det er positivt at flere testes.