2020-03-19, 20:32
Medlem
Turbotraktors avatar
Inte kollat på två dagar, slog på liven nyss och förstod direkt varför jag inte kollat på två dagar. BB dör på grund av deltagarna och produktionen. Men hoppas att ni som forrfarande följer detta får nån slags underhållning av det hela iaf
Medlem
Ni som bara kollar liven borde se kvällens avsnitt. Klippningen av Amalias elstötar var riktigt rolig. Martin höjdes till skyarna i mina ögon
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
åå vad jag stör mig på 6V = Vida Vederstygglig Vidriga Vedervärdiga Vämjelig Vickan
Hur många Vidriga saker kan vi få fram på V för Vickan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
Jasmine är SD:are? Fatta jag rätt?
Jag vet inte vad jag ska säga faktiskt.
Tittarna har väl räddat henne i två veckor i rad nu, och är hon en SD:are höjs hon även i mina ögon ..
2020-03-19, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Hahah hennes vänner vet nu om hur hon snackar skit bakom deras rygg
Japp! Kan hon gå och prata så mycket skit om sina närmsta i huset (Anty och Mergim) så pratar hon skit om sina vänner också. Och dessutom tycker de nog bara hon är sjukt dryg och längtar efter att vara ifrån henne.
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Haha du är inte ensam! Stör mig tyvärr på allt hon gör numer...

Hon har bara ett läge: Hahahahahahahahahahahahah
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Jag tror inte en sekund att du bryr dig om Sami. Sami har sagt att Glasman är hans stöttepelare och skulle lämna om han ryker. Därför röstar Sami lovers på Glasman. Du verkar knappast bry dig.

jo men jag gillar inte juden längre jag vet att sami behöver honom men sami är en vuen jävla man
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Om du anser mig va tröttsam, scrolla förbi. Jag skriver för min click här inne.

Men ja, alla namn som har med antingen överklass eller fetma att göra handlar oftast om henne här inne, bara att vänja sig.
Tex. Så har jag noll koll på Mergims alla smeknamn, men inte fäller jag en tår för det.

Vi håller dig rud. Nya spammare hittar hit varje dag. Bara att vänja sig.
2020-03-19, 20:34
Medlem
Chandler Bings avatar
Sami är en stor tönt som gör allt medvetet. Han är beräknande på allt han gör och säger. Man ser ju på honom att han spelar rollen som genuin. Att ni inte ser det är ju ett under. Hans ”kloka” ord i diskussioner med Julia och Glasman är ju så pinsamma. Teater är vad det är, ingenting annat.
Medlem
Missade Amalias brev, kan någon summera det?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Victoria är så jävla världsvan. Världens mest rutinerade 22åring. Spyr, hon snackar så jävla mycket skit.

Hon är världsmästare på allt. Tror hon.
Sanningen är snarare att hon snappat upp vad andra sagt på utsidan.
Ta bara detta med elektrikern som tog betalt i natura. Detta är naturligtvis ngt hon snappat upp och gjort till sin story
2020-03-19, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Ah...ja det kan man förstå. Hon kanske inte har den relationen med de som hon trodde sig ha. Eftersom hon är mycket JAG JAG JAG så har hon kanske inte heller sett deras behov och känslor. Då har det isåfall varit skönt för hennes vänner när hon försvann, en lättnad istället för en saknad
+1
Alla som varit runt den typen av narcissistiska personer vet friheten av att vara utan dem.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in