2020-03-19, 20:07
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Ouch...
Hon sa även att hennes syster tyckte hon var knäpp som sa upp sig för att vara med i BB. Verkar inte vara så bra mellan de heller.
2020-03-19, 20:09
Medlem
Citat:
Varför är hon besviken över det? Jag hörde inte brevet. Förresten är det väl andra gången hon får brev.
Hon har inte bra kontakt med sin familj. Och de som hon anser vara hennes ”familj” är väl nära vänner. Detta menar hon produktionen visste också men ändå fick hon inte brev från de hon anser vara hennes ”familj”. Tror ärligt talat de vännerna inte gillar henne alls. Inte konstigt hon inte söker relationer med någon. Hon har nog väldigt svårt att skapa kärleksfulla band med folk så som hon är i sin personlighet.
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenimang
För att hon inte står sin familj så nära och detta vet produktionen om.

Citat:
Ursprungligen postat av icon
Hon sa även att hennes syster tyckte hon var knäpp som sa upp sig för att vara med i BB. Verkar inte vara så bra mellan de heller.

Tråkigt. Kanske därför hon verkar vilja ha bekräftelse hela tiden.
Medlem
Citat:
Ajaj, nu pratar Amilia på kökskameran om besvikelsen över brevet igen och blir kallad till bikten.

Vad fan var det för fel på hennes brev? Hon är aldrig nöjd ju.
2020-03-19, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hjälp mig, jag kommer inte ur förbannelsen Fattar inte ens själv varför jag tittar. Igår kväll tittade jag dock inte alls efter Analia vann immuniteten. Då missade man såklart att hon fick elstötar! Men det varade iofs inte mer än 10 minuter så det var väl lika bra jag missade det.
Tråkigt att du missade det bästa som hänt på hela säsongen! Tror jag garvade för första gången efter sisådär 50 dagar av bb?
2020-03-19, 20:11
Medlem
icons avatar
Citat:
Tråkigt. Kanske därför hon verkar vilja ha bekräftelse hela tiden.
Troligt.
Undrar vad hon hade räknat få ut av sin vistelse i BB och undrar om hon är nöjd så här långt.
2020-03-19, 20:13
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Vad fan var det för fel på hennes brev? Hon är aldrig nöjd ju.
Hon är kanske orolig över att ha tappat sina vänner?
2020-03-19, 20:14
Medlem
Citat:
Ouch...

Hahah hennes vänner vet nu om hur hon snackar skit bakom deras rygg
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ajaj, nu pratar Amilia på kökskameran om besvikelsen över brevet igen och blir kallad till bikten.
Bikten är Amilias andra hem.
Medlem
Bbbloopers avatar
Härlig att SD-Jass och Kongolesen bondar på varsin gunga. Bombaclaat!!
Medlem
Citat:
Hon är kanske orolig över att ha tappat sina vänner?

Ah...ja det kan man förstå. Hon kanske inte har den relationen med de som hon trodde sig ha. Eftersom hon är mycket JAG JAG JAG så har hon kanske inte heller sett deras behov och känslor. Då har det isåfall varit skönt för hennes vänner när hon försvann, en lättnad istället för en saknad
2020-03-19, 20:15
Medlem
Citat:
Brevet hon fick förra veckan. Hon blev påmind om det nu när de andra fick in sina.

Förra veckan ?
Okey. Ni som ogillar Amilia försöker att få hem henne. Medan ni som gillar henne ser till att det blir gjort. För så här kan hon ju inte ha det.

Alternativet är att BB gör om programmet, så att den som gråter minst åker ut först osv.
Ett riktigt ledsamt program med andra ord. Där glädje är förbjudet.
Hack av lök räknas
Senast redigerad av Tavelramskrok 2020-03-19 kl. 20:18.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in